FANDOM

Sekret ninjutsu czasoprzestrzennego

Rozdział 597 Okładka.png

(時空間忍術の秘密, Jikūkan Ninjutsu no Himitsu)

Dane Rozdziału

Tom 62
Poprzedni Jedna technika
Rozdział 597
Następny Roztrzaskana!!!
Wątek Światowa Wojna Shinobi
Anime Naruto Shippūden odc. 342
Sekret ninjutsu czasoprzestrzennego (時空間忍術の秘密, Jikūkan Ninjutsu no Himitsu) jest 597. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Prosząc Kakashiego, by wyjaśnił to w możliwie najprostszy sposób w celu skorygowania ich strategii, Guy i pozostali słuchają jak Kakashi wyjaśnia, że zdolności Tobiego do stawania się niematerialnym i absorpcja rzeczy to jedno i to samo. Wtedy wyjaśnia, że gdy staje się niematerialnym, tym co właściwie robi Tobi to wciąganie części swojego ciała, które były atakowane do innego wymiaru; więc gdy istniał tam, wszystkie ataki po prostu przechodziły przez jego ciało. Jednakże, ze względu na to, że z Kamui dzieli ten sam wymiar, kunai wzmocniony błyskawicą, który Kakashi wciągnął, przeszedł przez "niematerialną" część ciała Tobiego i skończył w innym wymiarze, gdzie porysował część jego ciała, która została tam wysłana w celu sprawienia wrażenia niematerialnego. Gdy B zapytał jak to jest możliwe, że dwie techniki wiodą do tego samego wymiaru, niepewny Guy zaczyna pytać Kakashiego, ale ostatni przerywa mu i bezpośrednio pyta Tobiego skąd ma ten Sharingan. Odpowiadając, mówi, że ma go od czasu poprzedniej wojny z Mostu Kannabi, kiedy Kakashi stał się rozpoznawalny jako "Bohater z Sharinganem" (写輪眼の英雄, Sharingan no Eiyū; dosł. „Bohater Kopiującego Wirującego Oka”). Gdy Kopiującemu Ninja brakuje słów, Tobi wykorzystuje okazję, by skarcić go i dodać, że jego Plan Księżycowe Oko jest właściwą drogą dla ludzkości, ale te poglądy są ciągle odrzucane przez Naruto, który mówi mu, że nie podda się w swoich marzeniach. Wykorzystując okazję, by go również skarcić za wierzenia, Tobi pyta się Naruto jak się by czuł, gdyby zawiódł Jiraiyę i Minato. Jednakże mówiąc swojemu jinchūriki, by się z nim zamienił, Kurama mówi bezpośrednio do Tobiego, że powierzono mu Naruto, który się z nim zaprzyjaźnił, w celu wyrażenia powodu porażki Tobiego. Pobudzając młodego człowieka, Naruto wchodzi w Tryb Ogoniastej Bestii i naciera w kierunku zamaskowanego mężczyzny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki