Fandom

Naruto Wiki

Shī Tsū

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Shī Tsū

Nazwa

Japońska C2
Rōmaji Shī Tsū
Inne Smok C2 (Shī Tsū Doragon), Bomba C2 (C2爆弾, Shī Tsū Bakudan)

Debiut

Manga Rozdział 357
Film Naruto film: Droga do ninja
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Heroes 3
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Klasyfikacja Ikona Natury Wybuchu.svg Kekkei Genkai, Hiden, Ninjutsu
Typ Ikona Natury Wybuchu.svg Uwolnienie Wybuchu
Ikona Natury Ziemi.svg Uwolnienie Ziemi
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
Zasięg Dowolny

Inne Jutsu

Użytkownicy

Jedna ze specjalności Deidary, która wymaga użycia obu ust na jego dłoniach, tworząc dużego smoka. Smok jest zdolny do samodzielnego lotu, i gdy Deidara jest bezpieczny na plecach, smok może wypluwać mniejsze figurki z gliny, które atakują przeciwnika jak sterowane pociski rakietowe.

Te niezależne rakiety są w istocie bardzo ograniczoną wersją większego smoka, który je stworzył, jednak mimo zmniejszenia wielkości są one nadal stosunkowo większe niż normalny człowiek. Każdy jest w stanie śledzić cel i stworzyć znaczny wybuch proporcjonalny do różnicy w kontakcie, ale w miarę ich pojawiania, zużywają się znaczne ilości gliny z oryginalnego smoka, początkowo pobierając glinę od ogona. To ostatecznie ogranicza liczbę, jaką "Smok" C2 jest zdolny do stworzenia, zanim glinę będzie trzeba poświęcić z bardziej istotnych obszarów, takich jak organy lub skrzydła.

Smok może również służyć do produkcji min z gliny na koszt własnej, które przyjmują formę małych sferycznych stworzeń, które mogą być następnie manipulowanie, aby zmusić przeciwników do walki w ograniczonej przestrzeni. Osiąga się to poprzez wykorzystanie Uwolnienie Ziemi: Technika Ukrycia jak Kret Tobiego, aby ukryć dużą ilość tych min pod ziemią, bez wiedzy przeciwnika o ich położeniu. Kiedy ta taktyka jest połączona z wcześniejszymi wymienionymi rakietami, może ograniczać ruchy przeciwnika do tego stopnia, że zmuszony jest przyjąć na siebie niektóre ataki.

Więcej w Fandom

Losowa wiki