Fandom

Naruto Wiki

Shibuki

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Shibuki

Shibuki część II.png

(シブキ, Shibuki)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 198
OVA Misja: Obrona Wioski Wodospadu!
Powieść Naruto: Misja: Chronić Wioskę Wodospadu
Występuje w Anime i Powieść

Głos

Japoński Isshin Chiba Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek
  • Część I: 20
Zajęcie Lider Wioski
Przynależność Symbol Takigakure.svg Takigakure

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Typy Natury

Jutsu

Narzędzia

Shibuki (シブキ, Shibuki) jest chūninem z Takigakure, który został Liderem Wioski po śmierci swojego ojca. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku OVA Misja: Obrona Wioski Wodospadu!.

Przeszłość

Shibuki And His Father.png

Shibuki i jego ojciec

Shibuki jest synem dawnego lidera swojej wioski. Jego ojciec zginął, ponieważ, aby chronić swoje Gakure wypił Wodę Bohaterów. Niestety był już za stary, aby przeżyć skutki uboczne i zmarł. Wynikiem tego Shibuki przejął władzę w swojej wiosce.

Osobowość

Z powodu przedwczesnej śmierci swojego ojca, Shibuki stał się strasznym tchórzem. Bał się odgłosów ptaków w lesie o walce już nie mówiąc. Później Shibuki, głównie dzięki Naruto, zmienił się z tchórza w bohatera, gotowego oddać swoje życie za pobratymców.

Wygląd

Shibuki1.png

Shibuki w stroju Takigakure.

Shibuki ma czarne oczy i długie, brązowe włosy, które zawiązywał w koński ogon. Ochraniacz z symbolem Takigakure związywał sobie na czole. Nosił szare spodnie i niebieską koszulkę.

Umiejętności

Mimo braku pewności siebie okazuje się, że Shibuki jest utalentowanym, młodym shinobi. W walce posługuje się głównie nijnutsu. Jego głównym żywiołem jest Suiton. Miał także Wodę Bohaterów, która kilkakrotnie zwiększała jego ilość czakry, kosztem niewielkiej części jego życia.

Część I

Misja: Obrona Wioski Wodospadu!

Gdy widzimy go po raz pierwszy, kryje się za plecami Sakury. Już na początku widać, że jest tchórzem. Jednak widać, że dzieci z jego wioski, które myślą że jest on niezwykle silny, bardzo go lubią.

Takigakure zostaje zaatakowana przez Suien i kilku shinobi z Kirigakure. Shibuki musi podjąć wybór: albo ochroni Wodę Bohaterowi da zabić swoich towarzyszy lub wyrzec się Wody, która jest bardzo cenna dla Takigakure. Naruto Uzumaki przekonał go, że prawdziwy bohater jest gotów do poświęceń. Shibuki wypija Wodę Bohaterów i rusza do walki. Jednak nie jest w stanie pokonać swojego dawnego mistrza. Na szczęście Sasuke i Naruto pomagają mu i kończą jego dzieło. Chociaż ci, którzy wypiją Wodę Bohaterów zazwyczaj umierają, Shibukiemu udało się przeżyć. To uczyniło z niego lepszego przywódcę swojego ludu.

Mistrz Pułapek

W odcinku 198 "Naruto" anime Tsunade wspomina, że szkolenia odbędą się w Takigakure. Zostaje pokazane co aktualnie działo się w Wiosce Wodospadu. Widzimy Shibukiego, który rozkazuje innym shinobi z swoje wioski.

Śladami Naruto: Ścieżki Przyjaciół

Shibuki otrzymał zaproszenie na wspólny Egzamin na Chūnina zarządzany przez Konohagakure i Sunagakure a potem zgodził na udział . Jednak, ostrzega ją, by była ostrożna, a także, by nie ujawniła swojego statusu jako jinchūriki a Kegonowi i Yōrō nakazał chronić Fū.

Ciekawostki

  • Shibuki oznacza "plusk".
  • Shibuki jest jedyną postacią z OVA pojawiającą się w anime Naruto i Naruto: Shippūden.

Więcej w Fandom

Losowa wiki