Fandom

Naruto Wiki

Shichiseiken

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Shichiseiken

The Shichiseiken.png

Nazwa

Japońska 七星剣
Rōmaji Shichiseiken
Dosłowna Polska Miecz Siedmiu Gwiazd

Debiut

Manga Rozdział 527
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Dane

Użytkownicy

Darui
Ginkaku
Hagoromo Ōtsutsuki
Kinkaku

Shichiseiken (七星剣; dosł. „Miecz Siedmiu Gwiazd”) jest jasnoniebieskim szerokim mieczem z brązowym talizmanem zwisającym z dołu. Przez wypowiedzenie słownej komendy "przeklnij" (呪え, noroe), może zostać użyty do przecięcia słowa duszy (言霊, kotodama) tych, którzy zostali trafieni Kōkinjō, pozwalając duszy na wessanie do Benihisago. Ukończenie tych warunków "przeklina" ofiarę; jeśli wypowiedzą najczęściej wypowiadane słowo w swoim życiu zostaną wessani i uwięzieni wewnątrz Benihisago. Cokolwiek byłoby to za słowo zostanie wypisane na ostrzu Shichiseikena. Właściciel może złożyć ostrze, by zapobiegnąć przed tym, by ofiary zobaczyły co jest na tym napisane. Jeśli ich najczęściej wypowiadane słowo zostanie zmienione, zapis na mieczu zostanie zaktualizowany.

Shichiseiken jest czczony jako jeden z cennych narzędzi Mędrca Sześciu Ścieżek. Wszystkie pięć narzędzi konsumują ogromne ilości czakry, gdy są używane, tak bardzo, że normalny człowiek umarłby po użyciu narzędzia tylko przez krótki okres czasu. Gdy narzędzia weszły w późniejszym okresie w posiadanie Kumogakure, tylko Bracia Złoty i Srebrny z powodu swoich ogromnych pokładów czakry byli w stanie nosić skarby bez śmiertelnych konsekwencji. Gdy nie jest w użyciu, Kinkaku przetrzymuje miecz wewnątrz siebie, wyciągając go z ust, gdy jest potrzebny.

Ciekawostki

  • Shichiseiken jest oparty o narzędzie z chińskiego klasyku "Wędrówka na Zachód". W tej historii jest dwóch demonicznych króli braci, znanych jako Wielki Król Kinkaku (金角大王, Kinkaku-daiō) i Wielki Król Ginkaku (銀角大王, Ginkaku-daiō). Rodzeństwo posiadało pięć cennych narzędzi, z których jedno było nazywane Mieczem Siedmiu Gwiazd (七星剣, Shichiseiken).
  • Shichiseiken ma również powiązania z Taoizmem. Siedem Gwiazd (七星, Shichisei) jest nazwą nadaną konstelacji Wielkiej Niedźwiedzicy w Chinach i Japonii. Miecze na podstawie taoistycznej myśli i noszącę tę nazwę podobno posiadają moc, by zniszczyć zło i ochraniać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki