Fandom

Naruto Wiki

Shigure

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Shigure

Shigure.PNG

(シグレ, Shigure)

Debiut

Manga Rozdział 58
Anime Naruto Odcinek 21
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Takuo Kawamura Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Koziorożca.svg 11 Stycznia
Wiek
  • Część I: 19 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 195,6 cm
Waga
  • Część I: 80 kg
Grupa krwi B
Przynależność Symbol Amegakure.svg Amegakure
Drużyna Drużyna Shigure

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja R1-115
Jutsu
Narzędzia

Shigure (シグレ, Shigure) był geninem z Amegakure, a także liderem Drużyny Shigure.

Wygląd

Shigure ma krótkie sterczące włosy. Czoło ma obwiązane białym bandażem a jego usta są częściowo zszyte z prawej strony. Na prawym policzku ma także dwie blizny, jedna z nich przechodzi przez jego prawe oko, na które nic nie widzi. Nosił na plecach zbiornik tlenu i osłonę dla swoich parasoli.

Osobowość

Został opisany jako arogancki i zarozumiały. Doskonałym przykładem tych cech jest jego stosunek do Gaary i jego umiejętności.

Umiejętności

Według reakcji Akamaru jego chakra była bardzo silna. Mógł wykorzystać swoje parasole aby z dużej wysokości wystrzelić senbon, które dodatkowo kontrolowane są przez jego chakrę co czyni technikę bardzo dokładną. Wydaje się mieć też zdolności w walce wręcz, ukazuje to, gdy rzuca się w stronę Gaary. Potrafi również wystrzelić kilka senbon w stronę przeciwnika.

Część I

Egzamin na Chūnina

Shigure i jego zespół mieli do czynienia z Gaarą w trakcie drugiego etapu Egzaminu na Chūnina. Shigure chciał wziąć jego zwój, lecz nie docenił jego umiejętności. Próbował użyć swojej techniki Joro Senbon, ale piasek Gaary ochronił go. Gaara wykorzystał okazję by zamknąć Shigure i jego zespół, a potem zmiażdżyć doprowadzając do śmierci, za pomocą techniki Sabaku Kyū.

Ciekawostki

  • Shigure (時雨) oznacza "mżawka" może się to również odnosić do częstych pryszniców późną jesienią bądź zimą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki