Fandom

Naruto Wiki

Shikigami no Mai

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Shikigami no Mai[1]

Konan's Paper Transformation.png

Nazwa

Japońska 式紙の舞
Rōmaji Shikigami no Mai
Dosłowna Polska Taniec Papierowej Formuły

Debiut

Manga Rozdział 368
Film Naruto film: Droga do ninja
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Heroes 3
OVA Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Styl Walki
Ranga Ranga B
Klasa Ofensywna, Uzupełniająca
Zasięg Dowolny
Użytkownicy

Używając jej wysokich zdolności w origami i ninjutsu, Konan zamieni swoje ciało i ubranie w wiele kartek papieru. Może kontrolować i zmieniać każdą część swojego ciała w w kartki według woli, czyniąc z nich formę broni do ataku, motyli do szpiegowania, papierowych samolotów do szybkie transportu lub szybko pokryć jej wrogów w kartki papieru, ubezwłasnowolniając i duszą ich.[2]

Ten papier wydaje się być nieskończony, włączając części ciała zmienione w papier; i jak dużo papieru może użyć zależy od jej rezerw czakry. Może również ukryć wybuchowe notki wśród jej papieru i zabójczo zaskakiwać podczas ataków.[3]

W tej formie jest podatna na techniki bazujące na oleju, które powodują że papier się klei. Jest również słaba na techniki wodne, ale nie tak bardzo, co jest widziane, gdy Pain zmył olej z niej z techniką Uwolnienie Wody: Fala Dzikich Baniek, jej użycie papieru w swojej wiosce Amegakure, gdzie ciągle pada i później w trakcie jej walki przeciwko Tobim, gdzie podzieliła jezioro papierem. Jest to później widziane później w anime, gdzie Konan używa wody jako jej zaletę, zamaczając jej papierowe cialo w wodzie, by płomienie i ciepło nie poparzyły jej.

Ciekawostki

  • Shikigami, pisane jako 式神 odnosi się do rodzaju duchów przywoływanych do służenia Onmyōji (rodzaju czarnoksiężnika). Te duchy są często przedstawiane jako zmieniające się w małe kawałki papieru do szkodzenia lub wykonywania powierzonym im zadań. W imię tej techniki, kanji dla "bóg" (神, kami) zostało zastąpione kanji dla "papier" (纸), które wymawia się tak samo. Zostało to prawdopodobnie zrobione, aby podkreślić charakter papieru shikigami Konan i zwrócić uwagę na subtelną różnicę między nim, a tradycyjnym shikigami.
  • Jej umiejętność do tworzenia skrzydeł z papieru, odzwierciedla się w jej tytule 'Anioła Boga' w Amegakure.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 264
  2. Naruto rozdział 509, strony 2-7
  3. Naruto rozdział 509, strona 6

Więcej w Fandom

Losowa wiki