Fandom

Naruto Wiki

Shin

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Shin[1]

Shin mugshot.png

(シン, Shin)

Debiut

Manga Rozdział 310
Film The Last: Naruto the Movie~wspomniany
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Takashi Kondo

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Panny.svg 6 Września
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 174 cm
Waga
  • Część II: 55,4 kg
Grupa krwi B
Przynależność

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

  • Sai (Przybrany Brat)
Jutsu
Narzędzia

Shin (シン, Shin) był sierotą z Konohagakure i został zrekrutowany do odłamu ANBU Korzenia.

Przeszłość

Young Shin.png

Shin jako dziecko.

Pomimo przeszkolenia, by porzucić emocje, Shin stał się bliski innemu chłopcu, który należał do Korzenia - Saiowi. Shin poznał talent Saia do malowania i zachęcał go do rozwijania hobby. Sai traktował go jak brata i zaczął odrzucać nauki Korzenia, ale Shin wkrótce zmarł na nieznaną chorobę, pozostawiając Saia na szkoleniu by stłumić większość jego wspomnień. Przed śmiercią Shin zauważył, że on i Sai mieli walczyć na śmierć i życie w końcowym etapie do wyeliminowania emocji. Po tym jak Sai spotkał Naruto, który jest podobny do Shina, wspomnienia o nim wróciły i przywróciły uśmiech na jego twarzy.

W anime, gdzie jego historia jest rozszerzona, Sai i Shin zostali zmuszeni do walki na śmierć przez Danzō by całkowicie zabić swoje emocje. Wiedząc, że jest śmiertelnie chory i może umrzeć w każdej chwili, Shin powiedział Saiowi by zgłosił do Danzō, że zabił go w walce. Przed tym jak powiedział mu szedł, dodał, że Sai musi tłumić swoje uczucia w inny sposób inaczej misje przydzielane przez Korzeń go pochłoną. Gdy Sai odchodzi do Danzō, Shin umiera.

Osobowość

Według Saia, Shin i Naruto są bardzo podobni do siebie, twierdzi, że Shin również był głośny, niecierpliwy i niewybredny. Shin był również bardzo miłą osobą o przyjaznym usposobieniu, gdyż pomógł Saiowi rozwijać jego zainteresowania rysunkiem. Był również bardzo wytrwały i roztargniony.

Wygląd

Shin miał szare włosy i jasne oczy, które są przedstawione jako czarne w anime. Gdy był dzieckiem, nosił jasnożółtą koszulę i ciemnobrązowe spodnie. W tym stroju był na okładce książki Sai. Gdy był starszy, nosił oficjalny mundur ANBU oraz olbrzymi shuriken i tanto na plecach. Po wskrzeszeniu przez Kabuto, okazało się, że w pewnym momencie przed śmiercią nosił dokładnie taki sam strój jak jego brat. W mandze po wskrzeszeniu nosił także ochraniacz Konohy.

Umiejętności

Shin vs. Scorpion.png

Shin walczy ze Skorpionem - lalką Kankurō.

Shin był utalentowanym ninja podczas swojego życia, na tyle by zostać wskrzeszonym przez Kabuto na czas Czwartej Światowej Wojny Shinobi. Gdy walczył z Dywizją Ataku z Zaskoczenia Sojuszu, użył standardowego tanto i był bardzo wykwalifikowany w walce w zwarciu.

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi

W ramach przygotowań do Czwartej Światowej Wojny Shinobi Shin został wskrzeszony przez Kabuto by walczył przeciwko Sojuszowi Shinobi. Został przydzielony do Plutonu Ataku z Zaskoczenia i Dywersji jako wsparcie grupy.

Omoi and Kankuro attack Shin.png

Shin walczy z Omoiem i Skorpionem.

Po dogonieniu reszty członków grupy Infiltracji i Rekonesansu , na grzbiecie glinianego ptaka Deidary pozostał czujny gdy Sasori kontrolował zniewolonego i zaminowanego Mute Aburame do ataku na Sojusz Shinobi. Wykrywając, że wróg uniknął wybuchu, Shin próbował zanurkować do ich pozycji z tanto w ręku, ale został brutalnie wbity w ziemię, gdy Sai zaatakował z góry. Gdy jego złamana szyja zregenerowała się, błagał swojego brata by uciekał, zauważając, że zespół Saia nie miał szans na zwycięstwo z nimi. Ledwo angażując Saia, Shin zasłonił wroga, po tym jak Omoi uwolnił Tokume i Ranka. Podczas konfrontacji ze Skorpionem Kankurō i Omoiem, unikał ich ataków dzięki pomocy Sasoriego aż Hoheto Hyūga zaalarmował swój zespołu, że żołądek Shina był pełen wybuchowej gliny.

Shin Released.png

Shin uwolniony z Kuchiyose: Edo Tensei.

Gdy miał zostać zdetonowany, został złapany w lalkę Kankurō, która skutecznie stłumiła wybuch. Jak się zregenerował, powiedział Saiowi, który nie chciał go skrzywdzić, bo został już uwolniony od Korzenia. Gdy rozwścieczony Sai zaatakował Sasoriego i Deidarę, Shin zobaczył obraz, na którym Sai narysował ich razem, przypomniawszy sobie czas, kiedy to został stworzony. Gdy reszta jego plutonu została schwytana, Sai zaproponował zakończyć walkę której nie rozpoczęli wiele lat temu, ale Shin mówi mu, że nie ma takiej potrzeby, gdyż widząc rysunek Saia, uwolnił swoją duszę. Potem rozpadł się, zostawiając stos ziemi i popiołu wraz z ciałem nieznanego osobnika, który został użyty jako ofiara w rytuale.

Ciekawostki

  • W anime, oczy Shina zostały przedstawione jako czarne. Jednak, gdy został wskrzeszony, raz jego oczy są widziane otwarte i są przedstawione jako jasne.
  • Według databooków:
    • Jego hobby było patrzenie jak rysuje Sai.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 95

Więcej w Fandom

Losowa wiki