Fandom

Naruto Wiki

Shinju

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Original Shinju.png

Shinju (神樹) to drzewa występujące w całym wszechświecie (ziemskie Shinju to tylko jedno z wielu takich drzew). Ziemskie "Boskie drzewo" było w starożytności czczone jako bóstwo. Mówiło się że raz na tysiąc lat rodzi owoc o wielkiej mocy, choć nie wolno było spożywać tego owocu. Okoliczności w których ten zakaz obowiązywał były nieznane. Spożycie owoców z Shinju obdarza zdolnością do produkcji czakry w ciele konsumenta.

Przeszłość

Depiction of Kaguya.png

Kaguya zrywająca Owoc Czakry.

Na początku Shinju było czczonym drzewem na którym co tysiąc lat wyrastał owoc. Jednak było powiedziane, że tego owocu nie można nawet tknąć. Pewnego razu księżniczka Kaguya Ōtsutsuki chciała zakończyć trwające konflikty i zjadła zakazany owoc. W ten sposób posiadła umiejętność władania czakrą. Jej syn Hagoromo Ōtsutsuki także to potrafił. Jednakże Kaguya w swojej chciwości chciała odzyskać czakrę którą odziedziczyli jej synowie, więc ze swojej woli, fragmentu ciała i Shinju stworzyła bestię która miała tego dokonać. Tak właśnie powstał Dziesięcioogoniasty. W filmie "Boruto: Naruto the Movie" wykazano, że takich drzew istniało więcej w całym wszechświecie.

Osobowość

Shinju był bezstronnym podmiotem, całkowicie pozbawionym uczuć i ideałów, gdyż pozostał obojętny i niemal ambiwalentny do ciągłych wojen, które toczyły się wokół niej przez ludzi.

Wygląd

W jego pierwotnej formie, Shinju był olbrzymim drzewem. Kiedy to został odtworzony z Dziesięcioogoniastego przez Obito Uchiha, wyglądał jak wysoki, prosty pień, na szczycie której był pączek kwiatu zawierający oko Dziesięcioogoniastego.

Umiejętności

Korzenie Shinju zdolne są do rozszerzania się i chwytania wrogów wielkości ogoniastej bestii, co daje mu możliwość prawie natychmiastowej absorpcji czakry. Kiedy drzewo w tej formie zakwitnie, objawia się oko, wtedy Nieskończone Tsukuyomi może zostać aktywowane. Ci, którzy zostali poddani działaniu tej techniki są bezpośrednio połączeni z korzeniami Shinju a ich czakra jest stopniowo pobierana, co doprowadza do zmiany w Białego Zetsu.

Owoc Czakry

Po spożyciu owocu, Kaguya Ōtsutsuki zyskała Rinne Sharingan, jako trzecie oko na czole, dzięki któremu jest w stanie rzucić Nieskończone Tsukuyomi. Zyskała również nieprawdopodobne pokłady czakry, jej poziom przekracza wszelkie wyobrażenia. Dzięki wykorzystaniu Nieskończonego Tsukuyomi i Narodzenia Świata Drzew możliwe jest zebranie czakry wszystkich żyjących istot, co pozwala na urośnięcie kolejnego Owocu Czakry (チャクラの実) w miejsce tego, zjedzonego przez Kaguyę Ōtsutsuki.

Ciekawostki

Więcej w Fandom

Losowa wiki