Fandom

Naruto Wiki

Shion

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Shion

Shion.jpg

(紫苑, Shion)

Debiut

Film Naruto Shippūden film
Występuje w Tylko Film

Głos

Japoński Ayumi Fujimura

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część II: 15
Wzrost
  • Część II: 161 cm
Klasyfikacja
“Kapłanka” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Kapłanka
Przynależność Symbol Kraju Demonów.svg Kraj Demonów
Rodzina

Jutsu

Shion (紫苑, Shion) pojawia się w Naruto Shippūden film. Jest kapłanką z Kraju Demonów.

Osobowość

Shion, początkowo działała bardzo egoistyczne wobec wszystkich, sądząc, że jest ważniejsza niż ktokolwiek inny. Nie wykazuje zainteresowania niczym i nikim wokół siebie, nawet własnymi zwolennikami. Było to widoczne w jej pierwszym komentarzu, gdy twierdziła niedbale, że wiele osób zmarło za nią, mówiąc, że ich życzeniem było, aby ją ochronić. Ona również działała raczej snobistyczne, skarżąc się na najmniejsze rzeczy. Przykładem jest fakt, że kiedy musiała poruszać się stromymi górami, skarżyła się, jak niewygodne są plecy Sakury, na których siedziała. Miała także kiepskie poczucie humoru, co udowodniła strasząc Naruto swoją wizję, że zostanie zabity, a potem ścięty. Naruto później odkrył przyczyny jej zachowania, które było wywołane przez ludzi, którzy się jej obawiali, z powodu przewidywania przeszłości, unikając jej i skutecznie izolując, podobnie jak Uzumakiego. Ponieważ sam żył w samotności i bólu bycia wyrzutkiem społeczeństwa, był w stanie wczuć się w jej sytuację. Shion jest później pokazana jako miła dziewczyna, związania ze swoim obowiązkiem i z poczuciem winy z powodu swoich widzeń. Czuje, że jeśli pokazuje emocje, obraża wszystkich, którzy zginęli dla niej, w wyniku czego ma taką postawę. Po jej przygodzie z Naruto, zmieniła się na lepsze, przez coraz bardziej otwarte i swego rodzaju romantycznego uczucia do Uzumakiego. Jej miłość do Naruto zaszła tak daleko, że poprosiła go, by został z nią i był ojcem jej dziecka.

Wygląd

Ma blade, lawendowe oczy, jasnoblond włosy, które kończą się około talli, zakręcone w warkocz na końcu. Nosi białą tunikę, żółtą kurtkę, wyglądającą na trochę za dużą na nią i czerwone spodnie.

Umiejętności

Matka Shion, Miroku rozkazała swoim żołnierzom, by nie uczyli swojej córki żadnego ninjutsu, ponieważ chciała, by wiodła normalne życie. Dlatego, że przez całe życie nie odbywała żadnych treningów, Shion posiadała bardzo niską wytrzymałość i potrzebowała być przenoszona na plecach na długich dystansach. Lecz jej naturalne moce były tak wielkie, że jej matka obawiała się, że jeśli Shion stało by się coś, mogłaby stać się gorszym zagrożeniem niż Mōryō.

Dary narodzinowe

Jako kapłanka Kraju Demonów, Shion podczas narodzin otrzymała dwa dary. Pierwszym z nich była zdolność do zapieczętowania demonów, w którym była szkolona przez całe życie, aby pewnego dnia móc zatrzymać Mōryō, nie wiedziała jednak, że przez to kapłanka staje się jednością z demonem i może doprowadzić do zwiększenia jego mocy. Drugim zaś była umiejętność przewidywania śmierci osób, która działała jako mechanizm obronny, gdyż kiedy życie kapłanki znajdowało się w niebezpieczeństwie, osoba znajdująca się w jej otoczeniu najczęściej poświęcała życie za to. Taruho stwierdził, że ze 100 przepowiedni, które widziała kapłanka wszystkie się sprawdziły.

Moce Mistycznego Dzwonka

Naruto Shion Super Rasengan.png

Super Wirująca Sfera Czakry Naruto i Shion.

Przed śmiercią, Miroku w zamian za to, by nie szkolono jej córki w ninjutsu, obdarzyła Shion mistycznym dzwonkiem o szczególnych mocach, mających na celu ochronę posiadacza przed potencjalnym zagrożeniem, który działa bez woli posiadacza. Można go uruchomić poprzez stworzenie lasera, który mógł bez problemu przeciąć kamiennych żołnierzy Mōryō, tworzyć kule światła, które pełnią rolę tarczy przed mocami ciemności i przenieść ochronę na każdego, który ten dzwonek posiada oraz przekształcić w anielską jednostkę światła, zdolną do zniszczenia ciemności Mōryō's. Pod koniec filmu, Shion dała mistyczny dzwonek Naruto, który wykorzystał cały jego potencjał i utworzył "Super Wirującą Sferę Czakry Naruto i Shion", wystarczająco silny, aby całkowicie zniszczyć Mōryō i spowodować wybuch góry od środka.

Podczas filmu

Shion pierwszy w swoim pierwszym występie została przedstawiona jako bardzo nieuprzejma i snobistyczna osoba wobec Sakury, Lee, Naruto i Nejiego, bardzo często wymagająca oddania żywności lub też rzucenia wszystkiego dla mało ważnych spraw. Jednak stopniowa atmosfera w grupie rozwijała się. Szczególnie zaczęła interesować się Naruto, doprowadzając do romantycznego uczucia. W niektórych momentach nie mogła stanąć twarzą w twarz z nim (podobnie jak Hinata, która także jest zakochana w Uzumakim). Po oświadczeniu, że będzie ją chronić i żadne z nich nie umrze, ona wskoczyła na jego plecy i wyszeptała "obiecujesz?". Była gotowa podczas pieczętowania demona poświęcić siebie, aby wybawić ukochanego od śmierci jak przewidziała. Uzumaki powstrzymał ją i dwoje utworzyły super Rasengana i zniszczyli Mōryō. Shion, w końcowej scenie po napisach, powiedziała Naruto, że jej obowiązkiem jest narodzenie spadkobiercy, który mógłby zapieczętować innego demona. Poprosiła Naruto by jej w tym pomógł. Shion zasadniczo ustaliła sobie, że ojcem jej dziecka będzie Uzumaki, co było szokiem dla wszystkich. Naruto nie wiedząc, co Shion miała na myśli o "pomocy", z radością przyjął propozycję.

Więcej w Fandom

Losowa wiki