FANDOM

Shiranami

Shiranami

(シラナミ, Shiranami)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Takeshi Kusao Ikona - Szukaj

Dane osobowe

Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wzrost
  • Część II: 180 cm
Zajęcie Lider grupy Magaki
Przynależność Wioska Tsuchigumo
Drużyna Grupa Magaki
Klan Symbol Tsuchigumo Klan Tsuchigumo
Rodzina

  • Hāto (Ojciec) (Tylko Anime)
Jutsu

Shiranami (シラナミ, Shiranami) jest przywódcą grupy Magaki. Ich celem była kradzież zabronionego jutsu klanu Tsuchigumo, które może unicestwić całą Konohę. Shiranami pochodzi z klanu Tsuchigumo. Jest on pierwszym uczniem En no Gyōja.

Osobowość

Shiranami jest raczej spokojny i cierpliwy. Wie wszystko o Hotaru na bieżąco, gdzie przebywa, z kim rozmawia. Shiranami nie troszczy się o cokolwiek, o uczuciach innych. Był tak zły, że zabił nawet swego ojca. Został uznany za utalentowanego shinobi z klanu Tsuchigumo.

Wygląd

Cechą wyglądu która niemalże od razu przykuwa wzrok, są oczy Shiranami. Jego tęczówki są zupełnie czarne, a do tego bardzo szerokie. Na jego twarzy rysują się dwie zmarszczki wyglądem podobne do tych Itachiego. Włosy Shiranami są niemal czarne, sięgają mu do szyi, są rozczochrane i nieco przykrywają jego czoło oraz prawe oko. Shiranami jest dobrze zbudowany i wysoki. Jego ubiór stanowi peleryna z wysokim kołnierzem, żółtymi obszyciami i czarnym symbolem liścia na plecach. Ubrany jest także w ciemnozielone spodnie przepasane szarym pasem oraz w czarną koszulkę z długim rękawem, która odsłania jego brzuch.

Cytaty