Fandom

Naruto Wiki

Shiranami

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Shiranami

Shiranami2.png

(シラナミ, Shiranami)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Takeshi Kusao Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wzrost
  • Część II: 180 cm
Zajęcie Lider grupy Magaki
Przynależność Wioska Tsuchigumo
Drużyna Grupa Magaki
Klan Symbol Tsuchigumo.svg Klan Tsuchigumo
Rodzina

Jutsu

Shiranami (シラナミ, Shiranami) jest przywódcą grupy Magaki. Ich celem była kradzież zabronionego jutsu klanu Tsuchigumo, które może unicestwić całą Konohę. Shiranami pochodzi z klanu Tsuchigumo. Jest on pierwszym uczniem En no Gyōja.

Osobowość

Shiranami jest raczej spokojny i cierpliwy. Wie wszystko o Hotaru na bieżąco, gdzie przebywa, z kim rozmawia. Shiranami nie troszczy się o cokolwiek, o uczuciach innych. Był tak zły, że zabił nawet swego ojca. Został uznany za utalentowanego shinobi z klanu Tsuchigumo.

Wygląd

Cechą wyglądu która niemalże od razu przykuwa wzrok, są oczy Shiranami. Jego tęczówki są zupełnie czarne, a do tego bardzo szerokie. Na jego twarzy rysują się dwie zmarszczki wyglądem podobne do tych Itachiego. Włosy Shiranami są niemal czarne, sięgają mu do szyi, są rozczochrane i nieco przykrywają jego czoło oraz prawe oko. Shiranami jest dobrze zbudowany i wysoki. Jego ubiór stanowi peleryna z wysokim kołnierzem, żółtymi obszyciami i czarnym symbolem liścia na plecach. Ubrany jest także w ciemnozielone spodnie przepasane szarym pasem oraz w czarną koszulkę z długim rękawem, która odsłania jego brzuch.

Cytaty

Więcej w Fandom

Losowa wiki