Fandom

Naruto Wiki

Shishō Fūin

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Shishō Fūin[1]

Four Symbols Seal.svg

Nazwa

Japońska 四象封印
Rōmaji Shishō Fūin
Dosłowna Polska Pieczęć Czterech Symboli

Debiut

Manga Rozdział 1
Anime Naruto Odcinek 1
Film Naruto film: Droga do ninja
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Klasyfikacja Fūinjutsu
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Użytkownicy

Jest to technika pieczętująca stworzona na podstawie technik z Uzushiogakure.[2] Głównie używana jest, kiedy trzeba zapieczętować gigantycznego wroga albo złego ducha. Żeby używać tej pieczęci, użytkownik musi mieć wielką ilość czakry.

Gdy dwie pieczęcie są używane jednocześnie powstaje Hakke no Fūin Shiki. Kiedy Minato zapieczętował Kuramę w Naruto, otworzył przestrzeń, w której dwie pieczęcie elementarne stykają się, dzięki czemu czakra Dziewięcioogoniastego połączyłaby się z czakrą Naruto. Minato również pozostawił klucz do pieczęci Gerotorze, by można było poprawić pieczęć w wypadku jej osłabienia. Jeśli Naruto by chciał w końcu opanować moc Dziewięciu Ogonów, mógłby wykorzystać klucz do kontroli bestii.

Pieczęć ta pojawia się także na żołądku użytkownika Shiki Fūjin, po zapieczętowaniu celu i duszy użytkownika w żołądku Boga Śmierci, tak jak stało się z Hiruzenem Sarutobi po zapieczętowaniu rąk Orochimaru.[3][4]

Ciekawostki

  • Według Killera B jest to wysokiej jakości pieczęć i jest bardziej niezawodna w porównaniu do pieczęci Stalowej Zbroi która trzyma Ośmioogoniastego.[5]
  • Ta technika ma przeciwny efekt niż Ura Shishō Fūinjutsu.
  • W anime, Orochimaru nałożył na Mecha-Naruto dwie pieczęcie Czterech Symboli w celu uchwycenia Kuramy z Naruto.
  • Pieczęć słabnie, gdy jej gospodarz rodzi.

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 190
  2. Naruto rozdział 500, strona 3
  3. Naruto rozdział 123, strona 13
  4. Naruto rozdział 504, strona 6
  5. Naruto rozdział 496, strona 7

Więcej w Fandom

Losowa wiki