Fandom

Naruto Wiki

Shizuku

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Shizuku

Shizuku.png

(シズク, Shizuku)

Debiut

Film Naruto Shippūden film
Występuje w Tylko Film

Głos

Japoński Miyuki Sawashiro

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 161 cm
Przynależność Symbol Kraju Demonów.svg Kraj Demonów
Drużyna Gang Czwórki
Typy Natury

Jutsu

Shizuku (シズク, Shizuku) była kunoichi pochodzącą z Kraju Demonów. Jest jedną z antagonistów w Naruto Shipuuden The Movie.

Umiejętności

Partial Transformation.JPG

częściowa przemiana Shizuku

Shizuku okazuje się wdzięcznym wojownikiem z gimnastycznymi,rytmicznymi manewrami. Jej podstawową taktyką pod wpływem ciemnej czakry Yomiego jest korzystanie z czakry elementu wody. Potrafi z łatwością tworzyć jutsu dużego zasięgu, które mogą przytłoczyć duży obszar lub atakować z ogromnych odległości. Może się także poruszać bardzo szybko przez poślizg przy niewielkim nakładzie strumienia wody. W obliczy ataków zagrażającym jej życiu, może zmienić się także w wodę.

Podczas filmu

Shizuku jest jedyną żeńską członkinią zespołu Yomiego, którego celem jest dążenie do uwolnienia Mōryō. Podczas pierwszego spotkania z Naruto i jego zespołem, wykazuje imponujące umiejętności władania nad żywiołem ognia, które prawie zabiły Naruto. W drugiej walce, Shizuku dokonuje wstępnie odrębnego ataku na obrońców Shion, atakując ich za pomocą ogromnego wodnego smoka. Neji jest zaskoczony, że ma takie ogromne umiejętności władania nad czakrą wody, choć wcześniej podczas poprzedniej walki nie wykrył tej czakry.

Po rozdzieleniu zespołu Naruto, Shizuku staje naprzeciwko Naruto. Zaraz, Naruto jest zmuszony do defensywy, z powodu jej niesamowitych ataków na bazie wody. Czy atakował z nieba, czy też krył się w lesie, nie mógł pokonać Shizuku. W końcu udaje mu się ją przechytrzyć, przez jego klony cienia i uderzył ją Rasengan, tylko by zobaczyć jak się śmieje transformując ciało w wodę.w żart obracając w wodzie. Potem okazuje się, że jej celem było po prostu odłączenie go od Nejiego. Później, Neji odkrywa skąd wywodzi się tajemnicza moc wrogów, Shizuku i jej zespół połykają żywą czakrą stając się tym samym silniejszymi. Po osłabieniu, Sakura próbuje ją wykończyć z pozytywnym skutkiem, wbijając ją w drzewo, które następnie spada na Setsunę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki