Fandom

Naruto Wiki

Shunshin no Jutsu

3994strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Shunshin no Jutsu[1]

Nazwa

Japońska 瞬身の術
Rōmaji Shunshin no Jutsu
Dosłowna Polska Technika Migotliwego Ciała

Debiut

Manga Rozdział 1
Anime Naruto Odcinek 1
Film Naruto film: Więzienie krwi
Gra Naruto: Clash of Ninja
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Podstawowa Umiejętność
Ranga Ranga D
Klasa Uzupełniająca
Pieczęci ręczne Tygrys
Użytkownicy

To jutsu jest techniką szybkiego ruchu, co pozwala ninja, aby przejść w krótkim czasie na duże odległości z prędkością prawie niemożliwą do zauważenia.[2] Dla obserwatora, wydaje się, jakby użytkownik został przeniesiony. Dym jest czasami stosowany w celu ukrycia ruchów użytkownika. Jest to możliwe dzięki użyciu czakry, aby tymczasowo ją przesłać do ciała i poruszać się z ekstremalną prędkością. Ilość czakry wymaganej zależy od ogólnej wysokości i odległości pomiędzy użytkownikiem i miejsce przeniesienia. Shisuiego Uchiha obawiano się jako "Shisui Migotliwego Ciała" (瞬 身 の シスイ, Shunshin no Shisui), co może odnosić się do tej techniki.

Różne ukryte wioski utworzyły własne odmiany Techniki Migotliwego Ciała, z których wszystkie wiążą się z dodatkowym elementem poza samym ruchem. Dodatkowym elementem jest zazwyczaj jakaś substancja stosowana do odwrócenia uwagi przeciwnika, takich jak liście czy piasek. Gaara na przykład, używa Piaskowego Migotliwego Ciała (砂 瞬 身 Suna-Shunshin), który korzysta piasku na pokrycie jego ruchy. Inne odmiany to Mgliste Migotliwe Ciało (雾 瞬 身, Kiri-Shunshin), Wodne Migotliwe Ciało (水 瞬 身, Mizu-Shunshin) i Liściaste Migotliwe Ciało (木 ノ 葉 瞬 身, Konoha-Shunshin). Czwarty Raikage używając Techniki Migotliwego Ciała w połączeniu z Trybem Czakry Uwolnienia Błyskawicy, był w stanie nawet uniknąć Amaterasu w ułamku sekundy.

Ciekawostki

Zobacz też

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 197
  2. 2,0 2,1 Naruto rozdział 395, strona 09

Więcej w Fandom

Losowa wiki