Fandom

Naruto Wiki

Shura

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Shura

Shura.png

(修羅, Shura)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 209
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Keijin Okuda Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Drużyna Shinobazu
Jutsu
Narzędzia

Shura (修羅, Shura) jest działającym liderem organizacji przestępczej ninja, znanej jako Shinobazu.

Wygląd

Shura ma długie brązowe włosy i czerwony makijaż na twarzy i podbródku. Nosi nakrycie głowy, odzież i standardowo jest również postrzegany z parasolem na plecach, którego używa jako broń.

Umiejętności

Bronią Shury z wyboru jest parasol, którego używa z łatwością. Ten parasol ma wiele ukrytych tajemnic, może on wystrzeliwać wiele senbonów, strzelać intensywne płomienie jak miotacz ognia, strzelać przewodami metalowymi w celu unieruchomienia przeciwnika oraz ma ukrytą szpadę, którą może wyciągnąć, by zadać ostateczny cios. Shura nazywa swoje jutsu technikami zabójstwa, zamiast technikami ninja. Może również użyć go do chodzenia w powietrzu i po tym jak Naruto pokonał Shurę, używa jego parasol, by wylądować na ziemi.

Część I

Shinobazu

Shura wysyła członków swojego gangu, by ci odbili, a w rzeczywistości po prostu przejęli Gantetsu, który ukradł majątek gangu. Wkrótce porywa Akio, brata Todorokiego, a także jedną z sierot, które Gantetsu ratował. Naruto, Gantetsu oraz Todoroki wyruszają do kryjówki Shinobazu. Shura zaczyna bić Akio, by były członek gangu powiedział miejsce kryjówki skarbu. Po informacji, budynek, w którym przebywali zostaje podpalony. Todoroki wpada w panikę, lecz przezwycięża strach, by pomóc Gantetsu oraz Akio w uciecze. Wkrótce dochodzi do starcia Naruto z Shurą, gdzie Uzumaki odnosi zwycięstwo, zaś lider gangu ginie przez upadek z dużej wysokości.

Ciekawostki

  • Shura oznacza rzeź.

Więcej w Fandom

Losowa wiki