FANDOM

Shura (修羅, Shura) jest działającym liderem organizacji przestępczej ninja, znanej jako Shinobazu.

Wygląd

Shura ma długie brązowe włosy i czerwony makijaż na twarzy i podbródku. Nosi nakrycie głowy, odzież i standardowo jest również postrzegany z parasolem na plecach, którego używa jako broń.

Umiejętności

Bronią Shury z wyboru jest parasol, którego używa z łatwością. Ten parasol ma wiele ukrytych tajemnic, może on wystrzeliwać wiele senbonów, strzelać intensywne płomienie jak miotacz ognia, strzelać przewodami metalowymi w celu unieruchomienia przeciwnika oraz ma ukrytą szpadę, którą może wyciągnąć, by zadać ostateczny cios. Shura nazywa swoje jutsu technikami zabójstwa, zamiast technikami ninja. Może również użyć go do chodzenia w powietrzu i po tym jak Naruto pokonał Shurę, używa jego parasol, by wylądować na ziemi.

Część I

Misja Eskorty Gantetsu

Shura wysyła członków swojego gangu, by ci odbili, a w rzeczywistości po prostu przejęli Gantetsu, który ukradł majątek gangu. Wkrótce porywa Akio, brata Todorokiego, a także jedną z sierot, które Gantetsu ratował. Naruto, Gantetsu oraz Todoroki wyruszają do kryjówki Shinobazu. Shura zaczyna bić Akio, by były członek gangu powiedział miejsce kryjówki skarbu. Po informacji, budynek, w którym przebywali zostaje podpalony. Todoroki wpada w panikę, lecz przezwycięża strach, by pomóc Gantetsu oraz Akio w uciecze. Wkrótce dochodzi do starcia Naruto z Shurą, gdzie Uzumaki odnosi zwycięstwo, zaś lider gangu ginie przez upadek z dużej wysokości.

Ciekawostki

  • "Shura" (修羅) oznacza rzeź.