FANDOM

Technika Cienistych Klonów Shurikenów jest techniką shurikenjutsu wymyśloną przez Hiruzena Sarutobiego, której koncepcja i wydajność jest unikalna dla "profesora".

Użycie

Użytkownik tworzy do tysiąca klonów cienia jednego shurikena, atakując przeciwnika. Jest to technika, która łączy narzędzia ninja z ninjutsu. W porównaniu do normalnych klonów cienia, klony przedmiotów materialnych są na znacznie wyższym poziomie. Nie ma potrzeby wcześniejszych przygotowań, takich jak zaopatrywanie się w shurikeny lub kunaie, ale skoro klony są prawdziwe, a nie iluzją, wszystkie , które lecą, są równie zabójcze. Ponieważ klony tworzą się w jednej chwili, całkowite ich uniknięcie jest niemal niemożliwe. Technikę tę można również zastosować na fūma shurikenie, zwiększając jej zabójczość.

Ciekawostki

  • W anime członek Watari Ninja udający Przeklętego Wojownika wykonał tę technikę przeciwko drużynie Guya.
  • W Naruto Shippūden film: Zaginiona wieża, Minato pokazał użycie tej techniki z Kunaiami Latającego Boga Piorunów.
  • W anime Jiraiya próbował wykonać tę technikę jako dziecko, ale zamiast tego niezręcznie rzucił grupę shurikenów po pierwszym.
  • Normalnie shurikeny pojawiają się znikąd, jednak podczas użycia przez Hiruzena w pewnym momencie anime, manifestują się z dymu, podobnie jak przy Technice Klonów Cienia.
  • W anime Naruto Uzumaki użył pieczęci cienistego klona do użycia tej techniki.