Fandom

Naruto Wiki

Sora

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Sora

Sora full.png

(ソラ, Sora)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Wiek
  • Część II: 16
Ogoniasta Bestia Kurama
Klasyfikacja
Przynależność
Rodzina

Typy Natury

Jutsu

Narzędzia

Sora (ソラ, Sora) jest mnichem trenującym w Świątyni Ognia. Jest także pseudo-jinchūriki Dziewięcioogoniastego.

Przeszłość

Młody Sora.png

Sora jako dziecko.

Podczas ataku lisiego demona na Konohagakure jego czakra rozproszyła się po okolicznych wioskach. Nawet jeśli była to tylko część czakry Kyubiego, to wystarczyło jej, aby Sora mógł przyjąć formę cztero-ogoniastego. Ojciec Sory, Kazuma zebrał czakrę i zapieczętował ją w ciele Sory. Został wychowankiem w Świątyni Ognia zaś jego ojciec zginął w walce z Asumą. Pewnego dnia stał się niepoczytalny przyjmując formę czteroogoniastego i zniszczył świątynię, miejsce, które uważa się za niezniszczalną twierdzę. Przez większość mnichów został uznany za potwora i przeżył ten sam koszmar co Naruto w dzieciństwie.

Osobowość

Nienawidził się z powodu swoich mocy i wpadał w gniew, gdy ludzie patrzyli na niego. Kiedy po raz pierwszy spotkał Naruto, nienawidzili się nawzajem, ale w końcu zostali przyjaciółmi. Sora nie lubi uzyskiwać pomocy ze strony ludzi, zwłaszcza ninja. Prawdopodobnie przez demonicznego lisa był w stanie wyczuć, gdy Naruto był w niebezpieczeństwie.

Umiejętności

Łkająca Dłoń Bestii.jpg

Sora używa Fūton Jūha Shō.

Dłoń Płaczącej Wichury Bestii.png

Sora używa Fūton Jūha Reppū Shō.

Sora posiada czakrę wiatru podobnie jak Asuma i Naruto. Jest nim w stanie manipulować, tworząc potężny wir mogący podnosić i przesuwać obiekty, lub utworzyć z czakry ostrza wiatru przystosowane do cięcia większości materiałów. Szczytem jego manipulacji jest utworzenie z wiatru potężnego pazura służące za przedłużenie jego ramienia.

Posiada broń zwaną Szponem Śmierci, którym potrafi wystrzeliwać czakrę na dłuższe odległości. Asuma dał mu nowy szpon wykonany z metalu zwiększający jego przepływ czakry do broni.

Również jak Naruto, ma wysoki poziom wytrzymałości i czakry. Korzystając z tego, ojciec Sory, Kazuma połączył jego komórki z czakrą Kyubiego tworząc "pseudo-jinchūriki". Sora był w stanie przekształcić się w miniaturowego lisiego demona podobnie jak Naruto, ale słabszego w stosunku do Naruto.Po walce z Naruto, cała czakra demona Sora została usunięta z jego ciała, skutecznie odbierając jego zdolność do transformacji. Wydalony "pasożyt" wszedł do ciała Naruto!

Część II

Dwunastu Strażników Ninja

Naruto znalazł Sorę w jednym z grobowców Strażników Ninja. Na początku walczyli, lecz potem okazało się, że są sojusznikami. Naruto zauważył, że Sora jest pogardzany przez mnichów ze Świątyni Ognia, więc próbował zaprzyjaźnić się z nim, ale bez skutku. Sora, Naruto oraz reszta zespołu Yamato wkrótce zostali wysłani do zbadania kilku poważniejszych mauzoleów byłych członków Dwunastu Strażników Ninja. Nie zainteresowany pomocą ze strony zespołu, Sora poszedł sam i spotkał przywódce wroga, Furido. Furido zaczął drażnić Sorę, ten atakuje wroga i wtedy jego ręka zmienia kształt. Furido informuje go o tym, że jest on posiadaczem potężnej mocy oraz znał jego ojca.

Sora został wyznaczony, aby dołączyć do drużyny Kakashiego (Naruto), by zastąpić rannego Sai'a. Naruto starał się pokazać Sorze okolice Konohy, ale Sora poszedł własną drogą, obrażając potem Choujiego, Kibe i Akamaru. Później spotkał się z Asuma, człowiekiem, który znał jego ojca. Zaproponował on pomóc mu i Naruto w trenowaniu technik wiatru. Trochę później spotyka Furido, który mówi mu, że Asuma zabił jego ojca, Kazumę.

Później Sora próbował szukać Asumy, ale trafił na przesłuchanie Danzō. Tam okazało się, że Homura Mitokado i Koharu Utatane chcą zabić Sorę, z powodu informacji jaką dostali od Chiriku mówiącej o tym, że Sora w wieku pięciu lat zniszczył świątynie ognia. Zanim Tsunade podjęła decyzję, co zrobić z Sorą, ten został odkryty i złapany przez członków ANBU. Wściekły, że był nienawidzony nawet w Konohagakure, Sora zaatakował; Asuma ręką po raz kolejny aktywując demoniczną formę. Sora uciekł i szukał Furido, który powiedział mu, że jedynym sposobem, aby pomścić jego ojca jest zabić Tsunade. Kiedy nie udało mu się tego podczas pierwotnej próby, wrócił do Furido, który objawił się jako Kazuma i używając Pięciu Elementów uwolnił moc Kyubiego.

Naruto przytrzymuje Sorę.jpg

Sora w Cztero-Ogoniastej formie

Zanim Sora zaczął atakować Konohę spotyka się z Naruto po czym następuje przemiana w cztero-ogniastą formę. Prawdziwy Jinchūriki wchłania jednak jego czakrę po czym Sora pada nieprzytomny.Po odzyskaniu przytomności w szpitalu Sora żegna Drużynę Yamato jednocześnie prosząc, aby powiedzieli Asumie, że przeprasza go za swoje czyny. Następnie wyrusza w podróż po świecie.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki