Fandom

Naruto Wiki

Starzec z klanu Hyūga

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Starzec z klanu Hyūga

Hyūga Elder.png

(日向の長老, Hyūga no Chōrō)

Debiut

Manga Rozdział 105
Anime Naruto Odcinek 61
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński
Polski Włodzimierz Bednarski Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Kekkei Genkai Byakugan.svg Byakugan
Zajęcie Głowa klanu Hyūga (Dawniej)
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Klan Symbol Hyūga.svg Klan Hyūga
Rodzina

Ten nienazwany starzec jest byłą głową klanu Hyūga oraz ojcem Hiashiego i Hizashiego.[1]

Przeszłość

To był jego pomysł, aby Hizashi działał jako dubler Hiashiego po incydencie z Szefem Ninja z Kumogakure. Mimo, że jego starszy syn zmagał się z tą decyzji, powiedział mu w pewnym momencie, że każda głowa klanu musi chronić go w jakiś sposób i że dlatego istnieje boczna gałąź klanu.[2]

Osobowość

Jest on bardzo lojalny wobec swego klanu, bezpieczeństwo Byakugana oraz jego tajemnice są ważniejsze nawet od życia jego syna.[3] Jego lojalność przypomina znieczulicę, wydaje się, że jego jedynym zmartwieniem jest ochrona Kekkei Genkai klanu Hyūga za wszelką cenę.

Wygląd

Ma długie, siwe włosy, które sięgają do jego pleców. Jak reszta klanu posiada białe oczy. Nosi tradycyjne szaty, na które składa się luźne kimono oraz brunatny płaszcz, który sięga do jego pasa.

Umiejętności

Chociaż nic nie wiadomo o jego zakresie możliwości to można przypuszczać, że był bardzo dobrze wyszkolony w tajnych technikach klanu. Posiadanie Byakugana daje mu pole widzenia równe prawie 360°.

Część I

Inwazja na Konohę

Po nie udanej inwazji Orochimaru, starzec był widziany na pogrzebie Trzeciego Hokage wraz z innymi shinobi Konohy.[4]

Część II

Historia Konohy

Podczas ataku na Konohę walczy z shinobi Suny i Oto. Kiedy widzi, że dwaj shinobi z Kumo próbują porwać Hinatę natychmiast próbuje ich powstrzymać, ale ninja uciekają a on zostaje zraniony przez ninja Oto. Wkrótce potem zostaje odnaleziony przez Nejiego. Kiedy odzyskuje przytomność prosi by ten odnalazł i pomógł Hinacie.[5]

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 110
  2. Naruto rozdział 105, strona 12
  3. Naruto rozdział 105, strona 14
  4. Naruto odcinek 80
  5. Naruto: Shippūden odcinek 192

Więcej w Fandom

Losowa wiki