Fandom

Naruto Wiki

Sumaru

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sumaru

Sumaru newshot.png

(スマル, Sumaru)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 178
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Wiek
  • Część I: 13
Przynależność Symbol Hoshigakure.svg Hoshigakure

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Jutsu

Sumaru (スマル, Sumaru) jest geninem z Hoshigakure.

Przeszłość

Sumaru jako młody chłopiec.jpg

Sumaru jako młody chłopak.

Tak jak inni ninja z Hoshigakure, Sumaru brał udział w treningu z gwiazdą, który pozwalał na korzystanie z bardzo potężnych technik, jednak za cenę zdrowia. Wydaje się być ponadprzeciętnie uzdolniony, ponieważ w tak młodym wieku jest w stanie wykonać kilka z zaawansowanych technik związanych z gwiazdą. Powiedziano Sumaru, że jego rodzice zginęli podczas ochrony gwiazdy przed wrogimi ninja, jednak w rzeczywistości ukradli ją, by uchronić mieszkańców wioski przed jej szkodliwym działaniem. Ich ostatnią prośbą do Trzeciego Hoshikage było to, by okłamał Sumaru w celu ochrony dobrego imienia ich rodziny.

Sumaru pamięta swoją matkę, zwłaszcza kołysankę, którą mu śpiewała, Natsuhiboshi. Kołysanka jest jego motywacją podczas wydarzeń z anime.

Umiejętności

Ninjutsu

Sumaru mógł używać Kujaku Myōhō i był w stanie stworzyć skrzydła wykonane z czakry, których używał do lotu oraz do ofensywnego ataku. Okazał się zdolny do korzystania z techniki zwanej liną czakry, choć w mniejszej wersji w porównaniu do jego matki. Podczas współpracy z innymi geninami był w stanie wyczuć obecność gwiazdy. Kiedy Akahoshi porwał Sumaru, Yotaka powiedział, że był on jednym z najbardziej utalentowanych geninów wioski, wskazując, że Sumaru miał dużo większą kontrolę nad czakrą gwiazdy, w podobny sposób, jak w jego matka.

Inne Umiejętności

Kiedy po raz pierwszy się pojawił, pokazał umiejętności korzystania z kuszy, używając jej w połączeniu z liną do przekroczenia "Diabelskiego Wąwozu", pokazując wielkie poczucie równowagi podczas zjazdu na linie.

Część I

Hoshigakure

Po raz pierwszy spotyka Naruto Uzumakiego na krawędzi Kraju Niedźwiedzi, gdzie ostrzega go przed zbliżaniem się do kanionu wypełnionego trującym gazem — „Diabelskim Wąwozem”. Naruto zinterpretował działanie Sumaru jako atak i stoczyli krótką, spokojną walkę, podczas której genin z Konohy był pierwszym świadkiem Kujaku Myōhō. Kiedy gwiazda została skradziona przez tajemniczego bandytę, Akahoshi wyznaczył Sumaru i jego przyjaciół do odzyskania jej. Sumaru został oszukany przez Akahoshiego, który udawał bandytę i tak jak inni ninja odczuł skutki uboczne treningów przy gwieździe.

Akahoshi zostawił go w letargu. Sumaru śnił o tym, jak Trzeci Hoshikage mówi mu o śmierci rodziców, którzy zginęli by chronić gwiazdę i o tym, że powinien być silny, tak, aby rodzice mogli być z niego dumni. Został uratowany przez Tenten i Rocka Lee. Wkrótce potem Sumaru jest prowadzony przez Nejiego Hyūgę, Tenten i Lee wraz z innymi geninami z Hoshigakure do prawdziwego bandyty, który ukradł gwiazdę. Wszyscy znaleźli bandytkę, którą w rzeczywistości była matka Sumaru — Natsuhi. Akahoshi użył swojego jutsu i próbował go zabić. Akahoshi krótko atakował Natsuhi i ranił ją, potem Naruto, Neji, Tenten, Lee i Hokuto uciekli do kryjówki, gdzie Sumaru i Natsuhi odpoczywali i regenerowali siły.

Sumarumatka.jpg

Spotkanie Sumaru z matką.

Sumaru obudził się i po raz pierwszy od dziesięciu lat zobaczył swoją matkę. Natsuhi również się obudziła i wyjawiła chłopcu, dlaczego go porzuciła. Sumaru powiedział jej, by zostawiła go samego i powiedział, że miał sny, w których nie mógł nadążyć za dwiema osobami, swoimi rodzicami. Sumaru jest rozczarowany i smutny przez to, że matka go porzuciła i powiedział, że jego matka nigdy by czegoś takiego nie zrobiła. Jednak później rozpłakał się i wybaczył matce. Jakiś czas później Sumaru obudził się i zastał łóżko matki puste, zdał sobie sprawę, co chce zrobić — wykraść gwiazdę, by nikt nie mógł przy niej ćwiczyć. Drużyna w składzie z Naruto, Tenten, Lee, Nejim, Akato i Sumaru pośpieszyli, by pomóc Natsuhi, ale było za późno; Wisiorek Sumaru się zepsuł, wskazując śmierć Natsuhi. Sumaru ślubuje pomścić śmierć matki i leci tam, gdzie leży ciało Natsuhi. Akahoshi każe spalić salę treningową.

Podczas drogi Sumaru zdaje sobie sprawę, dlaczego matka go porzuciła i wybacza jej, zanim sala treningowa została zniszczona. Okazało się, że żyje, ponieważ uratował go duch matki. Sumaru i inni geninowie z Hoshigakure są leczeni przez medyków z Konohy. Końcowym ślubem Sumaru jest to, że w przyszłości zostanie Hoshikage przed Naruto i jego wioska będzie najpotężniejsza. Będzie lepsza nawet od Pięciu Wielkich Wiosek, bez pomocy gwiazdy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki