Fandom

Naruto Wiki

Szósty Hokage Danzō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Szósty Hokage Danzō

The Sixth Hokage Danzo.png

(六代目火影ダンゾウ, Rokudaime Hokage Danzō)

Dane Odcinka

Wątek Szczyt Pięciu Kage
Manga 451, 452, 453

Emisja

Japonia 10 lutego 2011

Szósty Hokage Danzō (六代目火影ダンゾ, Rokudaime Hokage Danzō) jest 197. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Odcinek rozpoczyna się podróżą zespołu Samui do Konohagakure. Zaczynają rozmawiać o różnych rzeczach. Następnie akcja dzieje się w Konohagakure, Kiba pędzi do Naruto, Sakury i Kakashiego aby poinformować, że Danzō został wybrany Szóstym Hokage. Zaskoczeni i źli, Naruto i Sakura decydują się pójść do Danzō podejrzewając, że celem Danzō po objęciu stanowiska Hokage jest zabicie Sasuke Uchiha, przez to, że jest Poszukiwanym ninją i zabójcą Killera B, jinchūriki Osmioogoniastego. Jednak Kakashi zatrzymuje ich przed pójściem do Danzō twierdząc, że Naruto ma w sobie Dziewięcioogoniastego i Danzō chce go zamknąć w więzieniu w celu ochrony go. Naruto zgadza się z Kakashim, i on oraz Sakura idą do Saia, aby uzyskać informacje na temat Danzō. Gdzie indziej, Samui dociera do miejsca pobytu Tsunade, w celu udzielenia informacji od Raikage. Shizune mówi, że to ona teraz dowodzi, i może bezpiecznie przekazać jej wiadomość. Zostało to jednak przerwane przez Danzō mówiąc, że Tsunade nie jest już Hokage, i że on nim jest, zabiera wiadomość i czyta. Później, Naruto i Sakura widzą Saia i proszą go o udzielenie informacji od Danzō. Sai nic nie powiedział, ponieważ Danzō użył przeklętej pieczęci na ustach, która powoduje paraliż, gdy ktoś z korzenia odważy powiedzieć coś ważnego na temat Danzō. Następnie, w tej chwili, Omoi i Karui przychodzą i proszą Naruto o udzieleniu informacji o Sasuke, gdy wstąpił do Akatsuki i przyszedł do Kumogakure, zabierając B. Sakura i Naruto byli bardzo zdziwieni, gdy usłyszeli, że Sasuke dołączył do Akatsuki. Później Madara przyszedł do Taki. Sasuke powiedział Madarze, że jego praca z Akatsuki jest mniej ważna od jego planu zniszczenia Konohy. Madara przerwał i powiedział, że misja, którą dostali nie powiodła się i że Hachibi, który dostał się do niewoli był klonem. Następnie Madara powiedział, że Konoha jest teraz w całkowitej dewastacji z powodu Paina i powiedział, że Danzō, jeden ze starszyzny, którzy wprowadzili Itachiego w kozi róg jest teraz nowym Hokage i że powinni oni zaatakować niego. Sasuke zgodził się z tym i Zetsu wykonuje klona i prowadził Taka do Szczytu Pięciu Kage. Powrót do Konohy, Naruto przekonuje Omoi i Karui, że ich mistrz jeszcze nie umarł, gdyż Akatsuki porywają jinchūriki żywych. W końcu, kiedy zapytali Naruto o jego imię, Naruto dumnie powiedział swoje nazwisko.

Więcej w Fandom

Losowa wiki