FANDOM

Taka

Hebi

(, Taka)

  • Hebi (; dosł. „Wąż”)

Debiut

Manga Rozdział 352
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Heroes 3
OVA Naruto Shippūden: UNSG przerywniki anime
Powieść Naruto Jinraiden: Dzień w którym zawył wilk‏
Występuje w Anime, Manga, Gra i Powieść

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie
Przynależność

Taka (wcześniej Hebi) to drużyna którą utworzył Sasuke Uchiha, aby zlokalizować Itachiego i zapewnić że nikt nie przerwie walki.

Przeszłość

Po zabiciu Orochimaru, Sasuke udał się do różnych baz Otogakure by znaleźć trzech członków i stworzyć drużynę. Wybranymi okazali się Suigetsu Hōzuki, Karin i Jugo. Gdy Sasuke zabił Itachiego i po walce dowiedział się prawdy od Tobiego, nazwał zespół Taka, który miał nowy cel - zniszczyć Konohę. Mimo, że ich zespół został stworzony z konieczności, w miarę upływu czasu przywykli do siebie i mogli nawet poświęcić swe życie, aby się nawzajem chronić. Jednakże, gdy Sasuke zaczął coraz intensywniej myśleć o zemście przeciwko swej dawnej wiosce, porzucił Jugo i Suigetsu w Kraju Żelaza by pognać za Danzō, oraz po walce gdy był ciężko ranny i pokonał Danzō miał zamiar zabić Karin, kiedy stała się dla niego ciężarem. Na ratunek ledwo żywej Karin przybyli Kakashi i Sakura, Karin postanowiła nie mieć nic do czynienia z Sasuke, który przyczynił się do rozpadu Taka.

Motywy

Team Hawk in Akatsuki

Taka po przyłączeniu do Akatsuki

  • Suigetsu Hōzuki : Chce zebrać miecze Siedmiu Mistrzów Miecza, a na jego liście druga jest Samehada należąca do Kisame.
  • Karin : Jest zauroczona Sasuke, lecz gdy spróbował ją zabić przestała się nim interesować.
  • Jūgo : Chce sprawdzić siłę Sasuke, gdyż to z jego powodu zginął jego najlepszy przyjaciel - Kimimaro.

Najprawdopodobniej Taka się rozpadła, gdyż Karin odeszła, a Jugo i Suigetsu, Sasuke zostawił na pastwę losu.

Ciekawostki

  • 3 osobom z grupy, kolor oczu odpowiada kolorowi włosów: Sasuke (czarny), Karin (czerwony) i Jūgo (Pomarańczowy).
    • A 4 członkowi Suigetsu, kolor oczu odpowiada kolorowi bluzki jaką nosi.
  • Każdy z członków Taki ma pokazaną poboczną historię, która występuje tylko w Anime. Dzięki temu ich umiejętności zostały pokazane wcześniej niż w mandze.