Fandom

Naruto Wiki

Tamaki

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tamaki[1]

Tamaki.jpg

Tamaki epilog.png

(タマキ, Tamaki)

Debiut

Manga Rozdział 354
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Ayano Ishikawa

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część II: 16
  • Pusty Okres: 18
Zajęcie Sklepikarka
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Rodzina

Tamaki (タマキ, Tamaki) to młoda dziewczyna, która pracuje w sklepie z bronią w opuszczonym mieście razem ze swoją babcią, Nekobaa. Mieszkają z wieloma kotami takimi jak Denka i Hina. Później przeniosła się do Konohagakure wraz z kotami.

Wygląd

Mtamaki.png

Młodsza Tamaki

Tamaki ma długie, brązowe włosy sięgające poniżej talii z grzywką na czoło oraz pejsy po obu stronach twarzy. Ma duże, brązowe oczy, które mają taki sam odcień jak włosy. Nosi czerwoną bluzkę bez rękawów i jasne spodnie za kolana oraz kabaretki.

Jak była młodsza nosiła pomarańczową bluzkę bez rękawów i krótkie, bordowe spodenki oraz kabaretki do połowy uda. Miała w tamtym czasie krótkie włosy z grzywką o postrzępionych końcach.W oby dwu odsłonach ma bandaż na lewym łokciu.

Osobowość

Z jej zachowania można wywnioskować, że podkochiwała się w Sasuke, jednak Naruto wierzył, że to o niego chodzi.

Część II

Misja Pogoni za Itachim

Gdy Sasuke i jego zespół udali się do sklepu w celu zaopatrzenia się do walki z Itachim stara się znaleźć ubrania dla Jūgo. Nie spodobało jej się to, że Nekobaa powiedziała, by owinął się zasłoną.

Wątek Przeszłości: Historia Konohy

Drużyna 7 ma zdobyć ostatni odcisk kociej łapy do encyklopedii łap. Pomogła im pożyczając kocie uszy by mogli wejść do Kociej Fortecy Nekomaty.

Pusty Okres

Rai no Sho

Od pierwszego spotkania Kiby w Konohagakure, ona i on zainteresowali się sobą a Akamaru próbował ingerować w ich znajomość.

Sekret Konohy: Idealny Dzień na Ślub

Epilog

Wiele lat po Czwartej Światowej Wojnie Shinobi zamieszkała z Kibą. Oboje mają wiele kotów i psów, które trzymają jako zwierzęta domowe. Niektóre z nich są szczeniętami starszego Akamaru.

Boruto: Naruto the Movie

Ogląda Egzamin na Chūnina z Kibą i Akamaru.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 189

Więcej w Fandom

Losowa wiki