Fandom

Naruto Wiki

Taruho

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Taruho

Taruho.jpg

(足穂, Taruho)

Debiut

Film Naruto Shippūden film
Występuje w Tylko Film

Głos

Japoński Yoshinori Fujita

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 177 cm
Zajęcie Ochroniarz Shion
Przynależność Symbol Kraju Demonów.svg Kraj Demonów
Jutsu

Taruho (足穂, Taruho) był asystentem i ochroniarzem Shion w Naruto Shippūden film.

Podczas filmu

W kraju Demonów, Taruho był jednym ze strażników mieszkania Shion, gdy zostali zaatakowani przez czterech podwładnych Yomiego, Gang Czwórki. Taruho próbowali uciec z Shion bezpiecznie, podczas gdy usłyszeli przybycie Naruto Uzumakiego, ale obydwoje zostali przechwyceni i niemal zabici, gdyby Neji nie przybył na czas.

Po wprowadzeniu Naruto, Neji, Rock Lee i Sakura Haruno do Shion, dziewczyna ujawniła swoją wizję, w której Naruto miał umrzeć podczas walki z Mōryō. Podczas gdy Naruto początkowo lekceważył jej widzenie, Taruho stwierdził, że ze 100 takich prognoz śmierci, przewidzainych przez, wszystkie się spełniły. Później Taruho wyjaśnił także Naruto, dlaczego kapłanka jest taka nie dobra dla innych, a mianowicie to, że podobnie jak Uzumaki w dzieciństwie wszyscy jej unikali, z powodu swojej umiejętności widzenia śmierci. Wspomniał także, że matka Shion oddała pod opiekę straży życie dziewczyny, i dlatego też Taruho chętnie odda swoje życie za kapłanki. W drugim ataku Gangu Czwórki, Taruho używa Kage Kagami Shinten no Hō, aby na stałe zmienić się w Shion, aby móc podmienić się z prawdziwą Shion, która była w niebezpieczeństwie. Sakura, która niosła Taruho, nie była w stanie mu pomóc, gdy została zatruta przez Masui Sejutsu, pozostawiając go w niebezpieczeństwie. Został zabity przez Kusunę, poprzez Mroczną Medycyną. Taruho urządzono potem godny pogrzeb.

Więcej w Fandom

Losowa wiki