Wikia

Naruto Wiki

Technika Zjednoczonych Sił Shinobi!!

Komentarze0
3773strony na
tej wiki

Technika Zjednoczonych Sił Shinobi!!

(忍連合軍の術!!(), Shinobi Rengōgun no Jutsu!!)

Dane Rozdziału

Tom 64
Poprzedni Nadejście
Rozdział 612
Następny Głowa
Wątek Światowa Wojna Shinobi

Debiut

Jutsu

Doton: DaichidōkakuFūton: Kiryū RanbuKaton: Gōen no JutsuSuiton: Suidan no Jutsu

Technika Zjednoczonych Sił Shinobi!! (忍連合軍の術!!(), Shinobi Rengōgun no Jutsu!!) jest 612. rozdziałem mangi Naruto.

Opis Edytuj

Pomimo przewagi liczebnej wroga, Madara i Obito uważają, że ich wysiłki są daremne i nawet po tej wojnie, historia ciągle się będzie powtarzać, kończąc tą samą sytuacją. Naruto karci ich ze względu na to, że jest podzielona opinia i to większość powinna decydować. Akceptując te założenia, Obito po prostu odpowiada, że podejmą decyzję po eksterminacji Sojuszu. Wykorzystując ten czas Shikaku, poprzez zdolności telepatyczne Inoichiego jest w stanie przekazać utworzoną strategię całemu Sojuszowi. Wtedy też, Sojusz zaczyna wykorzystywać ją, na początku próbując spowolnić cele poprzez oślepienie ich co zostało wykonane przez ninja Kumo z C i kilkoma innymi używając techniki Uwolnienia Błyskawicy: Błysk Filaru Błyskawicy po czym Darui i inni posiadacze Uwolnienia Burzy używają techniki Uwolnienia Burzy: Laser Circus. Wtedy też ninja Suny używają Uwolnienia Wiatru: Taniec Dzikiego Prądu Wiatru do manipulacji pyłem z poprzedniego ataku w celu zakłócenia wizji przeciwnika raz jeszcze, dodając do tego pozostałości Techniki Zagłuszającej Owadów i Techniki Ukrycia we Mgle z wcześniej w celu całkowitego zablokowania zdolności sensorycznych przeciwnika. Następnie, Kitsuchi wraz z grupą ninja Iwy zatapiają bestię w dziurze pozwalając swojej córce i innym użytkownikom Uwolnienia Lawy, by pokryć ją wapnem, który został zmieszany z wodą ninja Kiri. Kończąc plan, członkowie klanu Sarutobi Konohy utwardzają mieszaninę używając Uwolnienia Ognia. To prowadzi do stwierdzenia Madary, że bardzo jest zaskakującym jak shinobi z innych krajów byli w stanie wykonać tak perfekcyjną kombinację. Shikaku informuje ich, że muszą pokonać Madarę i Obito, gdy Dziesięcioogoniasty jest ciągle unieruchomiony zalecając Dywizji Wsparcia Logistycznego i Medycznego koordynować z Naruto, by wykryć słabości Obito i mówiąc wszystkim shinobi wyćwiczonym w taijutsu, by zmierzyli się z Madarą. Gdy Zjednoczone Siły Shinobi rzucają się na nich, Madara i Obito patrzą z pogardą, a Obito stwierdza, że nadzieja której kurczowo się trzymają nie istnieje i Dziesięcioogoniasty nareszcie osiąga dorosłą formę.

Więcej od Wikii

Losowa wiki