Fandom

Naruto Wiki

Techniki Absorpcji Czakry

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Chakra Absorption Techniques.png

Yoroi absorbuje czakrę od Sasuke.

Techniki Absorpcji Czakry (チャクラ吸引術, Chakura Kyūin Jutsu) to techniki, które pozwalają użytkownikom na pobieranie czakry przeciwnika. Może zostać użyta do pobrania czakry od oponenta i dodać ją do własnych rezerw czakry, pozwalając na użycie ich, jak również na zabranie energii fizycznej wroga i ograniczyć użycie technik jakie może użyć.

Niektórzy ninja, jak Yoroi Akadō,[1] Jirōbō,[2] Kisame Hoshigaki,[3] Orochimaru[4], i Madara Uchiha[5] są w stanie używać tej techniki jedynie przez wejście w kontakt z przeciwnikiem, podczas gdy większość ninja potrzebuje medium do pobrania czakry. Wielkie ostrze Samehada jest w stanie pochłonąć czakrę przeciwników jak również dzielić się nią ze swoim przeciwnikiem.[6] Ostateczna Przywoływana Bestia również zademonstrowała zdolność do absorpcji czakry.[7]

Kekkei Genkai Uwolnienie Drewna również posiada zdolność do tłumienia i pochłaniania normalnej czakry oraz tej ogoniastych bestii. Yamato użył go by stłumić czakrę niebędącego jinchūriki Kisame.[8]

Ciekawostki

  • W odniesieniu do umiejętności Yoroiego, Orochimaru opisał je jako "bezbożne", ale nigdy nie wszedł w szczegóły.

Zobacz też

Źródła

  1. Naruto rozdział 67, strona 14
  2. Naruto rozdział 186, strona 19
  3. Naruto rozdział 506, strona 5
  4. Naruto rozdział 593, strony 15, 17
  5. Naruto rozdział 657, strona 6
  6. Naruto rozdział 471, strony 14-15
  7. Naruto: Shippūden odcinek 227
  8. Naruto rozdział 508, strona 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki