FANDOM

Tekka Uchiha (うちはテッカ, Uchiha Tekka) był shinobi Konohagakure pochodzącym z klanu Uchiha i oficerem Wojskowych Policyjnych Sił Konohy.

Przeszłość

On, Inabi i Yashiro przepytywali Itachiego w sprawie listu pożegnalnego znalezionego przy Shisuiu. Po pokazaniu Itachimu domniemanego listu proszą go aby sprawę zbadało ANBU. Gdy odchodzili ostrzegł Itachiego by nie ukrywał niczego, gdyż również on miał dojścia do ANBU. Następnie mężczyźni zostali zaatakowani przez Itachiego i pokonani przez niego i poprosili przybyłego Fugaku o wydanie nakazu, żeby go aresztować. Później Itachi przeprosił i Fugaku wymyślił wymówkę, że Itachi był przytłoczony przez swoje obowiązki a oni odeszli.[2]

Później został zabity podczas masakry klanu Uchiha.

Wygląd

Tekka miał ciemne matowe włosy do ramion i ciemne oczy oraz kropkę na środku czoła. Nosił standardowy strój Uchiha, gdy nie był na służbie, który składał się z czarnej koszulki z wysokim kołnierzem i herbem Uchiha na plecach oraz ciemnych spodni. Na służbie nosił standardowy mundur policji, która był standardowym strojem shinobi Konohy z herbem policji na obu rękawach.

Umiejętności

Sharingans

Tekka z aktywowanym sharinganem

Jako Uchiha, Tekka był jednym z członków, którzy byli w stanie obudzić kekkei genkai swojego klanu: Sharingan[3], który udzielił mu podstawowych umiejętności, takich jak widzenie przepływu czakry, umiejętność łatwego rozpoznawania genjutsu i różnych form czakry, niektóre zdolności predykcyjne oraz możliwość kopiowania technik, które użytkownik widzi.

Źródła

  1. Drugi Databook, strona 168
  2. Naruto rozdział 222, strony 2-19
  3. Naruto rozdział 222, strona 9