Fandom

Naruto Wiki

Ten no Juin

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ten no Juin

Przeklęta Pieczęć Sasuke i Anko.svg.png

Nazwa

Japońska 天の呪印
Rōmaji Ten no Juin
Dosłowna Polska Przeklęta Pieczęć Niebios

Debiut

Manga Rozdział 49
Anime Naruto Odcinek 30
Film Naruto Shippūden film: Więzi
Gra Naruto: Ultimate Ninja
OVA Naruto x UT
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Klasyfikacja Juinjutsu, Kinjutsu

Inne Jutsu

Użytkownicy

Przeklęta Pieczęć Niebios to jedna z najmocniejszych przeklętych pieczęci Orochimaru, której odpowiednikiem jest Przeklęta Pieczęć Ziemi. Pieczęć składa się z trzech tomoe, podobnie do Sharingana, które podczas aktywacji rozprzestrzeniają się po ciele, w kształcie płomieni. Podobnie jak wszystkie Przeklęte Pieczęcie, użytkownik otrzymuje zwiększenie poziomu czakry i możliwości fizycznych, gdy pieczęć jest aktywna, do momentu, kiedy wchodząc do drugiego stadium, był równy mocy jedno-ogoniastej formy Naruto. Pieczęć została zastosowana z tyłu, na szyjach u Sasuke i Anko.

Anko otrzymała Przeklętą Pieczęć, kiedy była uczennicą Orochimaru. Ona, wraz z dziewięcioma innymi, byli pierwszymi ludźmi, którzy otrzymali przeklętą pieczęć. Była tylko jedyną osobą, która przeżyła "naznaczenie", co oznaczało, że prawdopodobieństwo przeżycia nałożenia pieczęci to jedna do dziesięciu. Kiedy Anko zabrakło woli, by z niej korzystać, zablokował ją oraz wytarł pamięć. Orochimaru był w stanie ponownie przywrócić na krótki czas pieczęć, gdy walczył z kobietą w Lesie Śmierci, lecz Trzeci Hokage zablokował ją ponownie.

Sasuke w Drugim Poziomie Przeklętej Pieczęci.jpg

Drugi poziom Przeklętej Pieczęci Sasuke.

Orochimaru, nałożył Przeklętą Pieczęć Sasuke podczas drugiej fazy Egzaminu na Chūnina, co miało miejsce w Lesie Śmierci. Celem Orochimaru było, by pieczęć trawiła umysł Sasuke, żeby mógł się stać jego następnym ciałem. Kakashi Hatake użył Metody Pieczętowania Zła, by spróbować i zapobiec temu, jednak jej efektowność zależało tylko od woli Sasuke, który nie chciał używać Przeklętej Pieczęci. Sasuke ostatecznie wybrał rozwinięcie jego pieczęci do jego drugiego stadium, podczas ucieczki z wioski do Orochimaru, z pomocą Czwórki Dźwięku. Kiedy Sasuke aktywował drugi poziom pieczęci, kolor skóry zmienia się na szary i jego włosy rosną, zmieniając kolor na ciemnoniebieski. Jego oczy także stają się szare. Dodatkowo, wyrosły pazurze-płetwonogie skrzydła na plecach, które mógłby wykorzystać do szybowania, i ciemny znak w kształcie gwiazdy, pojawiający się na mostku nosa; podczas jego walki z Deidarą w Części II, Sasuke stracił lewe skrzydło za pomocą jednej z eksplozji, ale zastąpił je wężami. Później, podczas starcia Sasuke z Itachim Uchihą, Przeklęta Pieczęć, wraz z Orochimaru (wcześniej zaabsorbowanym do ciała Sasuke), została usunięta Mieczem Totsuka.

Zgodnie z Kabuto, pieczęć sama w sobie zawiera czakrę Orochimaru, którą Kabuto zastosował w celu zwiększenia mocy wiążących w Przywołaniu: Nieczystym Wskrzeszeniu Świata.

Więcej w Fandom

Losowa wiki