Fandom

Naruto Wiki

Tenga

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Tenga

Tenga anime.png

(天画, Tenga)

Debiut

Manga Rozdział 488
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Shinobu Matsumoto Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek
  • Część II: 25
Przynależność Symbol Kumogakure.svg Kumogakure
Drużyna Dywizja Wywiadu

Tenga (天画, Tenga) jest shinobi z Kumogakure.

Osobowość

Tenga zawsze wydaje się być pogodny. Jest pobudliwy i dumy ze swojej pracy i pokazano, że bardzo podziwia Inoichiego, gdyż był wyraźnie speszony, gdy się z nim spotkał.

Wygląd

Tenga ma krótkie czarne włosy, nosi opaskę na głowie z okrągłymi znakami. Nosi kremowy strój z niebieskim kapturem i obszyciem zamka a na plecach ma znak kanji "tsu" (通).

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Odliczanie

Tenga obsługiwał ekrany transmisji między daimyo Pięciu Wielkich Krajów Shinobi i nagrał dyskusję między nimi, na temat utworzenia Zjednoczonych Sił Shinobi oraz proces głosowania, który nastąpił po dyskusji. Tenga działał następnie jako świadek ich decyzji.[1]

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi gdy Sojusz Shinobi został podzielona na kilka oddziałów, Tenga została przydzielony do Wydziału Wywiadu pod rozkazami Inoichiego. Na początku wojny, Tenga z podnieceniem przedstawił się Inoichiemu zaznaczając, że wiele o nim słyszał.

Ciekawostki

  • "Tenga" w luźnym tłumaczeniu oznacza "obraz nieba",
  • Tenga jest bardzo podobny do postaci zaprojektowanej przez fana, opublikowanej w Polskim wydaniu mangi w tomie 46, na stronie 78. Są niemal identyczni. Jedyną różnicą, jaka występuje miedzy nimi jest kolor opaski, ta postać z 46 tomu ma ją ciemną.

Źródła

  1. Naruto rozdział 488, strona 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki