FANDOM

Tenga (天画, Tenga) jest shinobim z Kumogakure.

Osobowość

Tenga zawsze wydaje się być pogodny. Jest pobudliwy i dumny ze swojej pracy i pokazano, że bardzo podziwia Inoichiego, gdyż był wyraźnie speszony, gdy się z nim spotkał.

Wygląd

Tenga ma krótkie czarne włosy, nosi opaskę na głowie z okrągłymi znakami. Nosi kremowy strój z niebieskim kapturem i obszyciem zamka, a na plecach ma znak kanji "tsu" (通).

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Odliczanie

Tenga obsługiwał ekrany transmisji między daimyo Pięciu Wielkich Krajów Shinobi i nagrał dyskusję między nimi na temat utworzenia Zjednoczonych Sił Shinobi oraz proces głosowania, który nastąpił po dyskusji. Tenga działał następnie jako świadek ich decyzji.[1]

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi, gdy Sojusz Shinobi został podzielona na kilka oddziałów, Tenga zostałał przydzielony do Wydziału Wywiadu pod rozkazami Inoichiego. Na początku wojny Tenga z podnieceniem przedstawił się Inoichiemu, zaznaczając, że wiele o nim słyszał.

Ciekawostki

  • "Tenga" w luźnym tłumaczeniu oznacza "obraz nieba",
  • Tenga jest bardzo podobny do postaci zaprojektowanej przez fana, opublikowanej w Polskim wydaniu mangi w tomie 46, na stronie 78. Są niemal identyczni. Jedyną różnicą, jaka występuje miedzy nimi jest kolor opaski, ta postać z 46 tomu ma ją ciemną.

Źródła

  1. Naruto rozdział 488, strona 2