Fandom

Naruto Wiki

Tenzen Daikoku

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Tenzen Daikoku

Tenzen Daikoku.png

(大黒天善, Daikoku Tenzen)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Masafumi Kimura Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek Przypuszczalnie Nie Żyje
Zajęcie
  • Polityk
  • Pomocnik Daimyō
  • Szef Mafii
Przynależność

Tenzen Daikoku (大大黒天善, Daikoku Tenzen) był szefem mafii, który stracił wielu ludzi od miecza Zabuzy Momochiego podczas zamachu stanu w Kirigakure.

Przeszłość

Lata później, szukając zemsty chciał schwytać Zabuzę ale kiedy odkrył, że jego cel nie żyje postanowił splądrować grób Zabuzy i ukraść jego miecz. Był pomocnikiem daimyō kraju wody i politykiem.

Część II

Po ostrzeżeniu Sasuke (był przekonany, że Sasuke to w rzeczywistości Suigetsu Hōzuki) wysłał swoich ludzi do walki z Suigetsu, który wierzył, że idzie po miecz Zabuzy. Suigetsu pokonał przeciwników i wszedł do pokoju Tenzena, prosząc o miecz. Ochroniarz Tenzena zaatakował Suigetsu mieczem o którym mowa. Strażnik zamachnął się na Suigetsu, ale chybił, ponieważ ten użył Suika no Jutsu, i w tym momencie ochroniarz został pokonany. Sasuke wszedł do pokoju i Tenzen próbował obwiniać go za śmierć Zabuzy. Suigetsu wyjaśnił, że nie obchodzi go to, wziął miecz i wyszedł z Sasuke, wcześniej ścinając filary co spowodowało, że zamek się zawalił. Nieznane są dalsze losy Tenzena, ale prawdopodobnie zginął, gdy zamek się zawalił.

Ciekawostki

  • Daikoku miał władzę w świecie politycznym i kryminalnym, był pokazany jako osoba, której obawiali się zwykli ludzie.
  • Miał większą władzę niż Gatō, nawet miał kontrolę nad swoimi ochroniarzami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki