Fandom

Naruto Wiki

Toki

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Toki

Toki.png

(トキ, Toki)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 163
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Klasyfikacja Daimyō
Przynależność Symbol Kraju Ptaków.svg Kraj Ptaków
Rodzina

Toki (トキ, Toki) jest córką daimyō Ōwashiego, bliźniaczą siostrą Sagiego i władczynią Kraju Ptaków.

Przeszłość

Toki and sagi's past.png

Sagi i Toki w dzieciństwie.

Straciła wszelką nadzieję po tym, jak jej brat Sagi zmarł. Była o krok od popełnienia samobójstwa, powstrzymał ją duch jej zmarłego brata ofiarując jej zegarek kieszonkowy, który miał symbolizować niezdolność do poruszania się w przeszłości.

Osobowość

Kiedy przebiera się za swego własnego brata, Sagiego wydaje się być uwięziona w przeszłości i skupiona na pomszczeniu brata i ojca. Po walce z Moso wydaje się być bardziej uprzejma i nie tkwi już w przeszłości, stara się aby Kraj Ptaków stał się jednym z najlepszych. Była wdzięczna Naruto, wydaje się czuć coś do Chishimy.

Wygląd

Toki ma długie ciemnofioletowe włosy obejmujące jej prawie całą twarz. Nosi tradycyjne kimono.

Umiejętności

Toki postrzegana jest jako mistrzyni w dzierżeniu halabardy, nosi również miecz co wskazuje na posiadanie pewnych umiejętności Kenjutsu.

Część I

Misja Eksterminacji Przeklętego Wojownika

Armoured Toki.jpg

Toki jako Przeklęty Wojownik.

Straciła całą nadzieję po śmierci brata, i niemal popełniła samobójstwo, ale duch Sagi zatrzymał ją i podał jej swój zegarek kieszonkowy, który się zatrzymał, symbolizując niezdolność Toki do zaakceptowania ostatnich strat. Udawała jej brata jako daimyo Sagi, przy przebraniu się jednocześnie w Przeklętego Wojownika, w celu zabicia Hokiego (przebrany za doradcę Moso), osoby, która zamordowała swojego brata i ojca. Toki próbowała zaatakować Hokiego, ale została pokonana i pogodziła się ze śmiercią, widząc, że nie może się zemścić. Naruto, jednak przybył i przekonał ją do dalszego życia, dla dobra Kraju Ptaków przed pokonaniem Hokiego. Po klęsce Hokiego, Toki popatrzyła się na zegarek brata, który z powrotem zaczął działać, symbolizując jej zdolność do pogodzenia się ze stratą rodziny. Następnego dnia, Toki ujawniła swoje oszustwa i przeprosiła kraj, ale poprosiła o możliwość kontynuowania władania ziemią, aby przywrócić ją do pokojowego charakteru. Lud wybaczył jej, a Toki rządziła krajem już pod prawdziwą postacią.

Ciekawostki

  • Jej postać jest bardzo podobna do Koyuki Kazahany i Haruny. Wszystkie trzy z nich są daimyō, działały w przebraniu, ich ojcowie zostali zamordowani, przetrwały tragedię, które były chłodne dla ludzi, aż do spotkania z Naruto, którego wszystkie polubiły.
  • Toki oznacza "czas".

Cytaty

  • (Do swojego brata, po otrzymaniu kieszonkowego zegarka) "Ja definitywnie pomszczę cię, aby mój zamrożony czas mógł znów ruszyć ponownie."

Więcej w Fandom

Losowa wiki