Fandom

Naruto Wiki

Tokuma Hyūga

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Tokuma Hyūga[1]

Tokuma Anime.png

(日向トク, Hyūga Tokuma)

Debiut

Manga Rozdział 489
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Manabu Sakamaki Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek
  • Część II: 25
Kekkei Genkai Byakugan.svg Byakugan
Przynależność
Drużyna Grupa Infiltracji i Rekonesansu
Klan Symbol Hyūga.svg Klan Hyūga

Ranga

Ranga Ninja

Tokuma Hyūga (日向トクマ, Hyūga Tokuma) jest shinobi z Konohagakure pochodzącym z klanu Hyūga.

Osobowość

Tokuma jest spokojnym i oddanym shinobi. Był w stanie poświęcić się, aby jego towarzysze mogli uciec przed wrogim oddziałem.

Wygląd

Ma długie do ramion, brązowe włosy z dwoma pasmami po obu stronach twarzy oraz białe oczy, podobnie jak reszta członków jego klanu. Nosi standardowy strój shinobi z Konohy, wraz kamizelką i ochraniaczem na czoło w stylu bandamy.

Umiejętności

719px-Tokuma Byakugan activated.png

Tokuma z uaktywnionym Byakuganem

Podobnie jak wszyscy posiadacze Byakugana, Tokuma ma 359 stopni pola widzenia oraz między innymi potrafi widzieć przez przedmioty. Według Muty Aburame ma on najlepszy Byakugan w swoim klanie.

Część II

Szczyt Pięciu Kage

Tokuma wraz z Mutą Aburame i Ranką został przypisany do grupy Infiltracji i Rekonesansu, którą dowodziła Anko Mitarashi. Ich zadaniem było zbadanie jednej z kryjówek Orochimaru oraz określenie miejsca pobytu Kabuto Yakushiego. Tokuma poinformował resztę o Inwazji Paina i o kandydowaniu Danzō Shimury na stanowisko Hokage.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Odliczanie

Drużyna podążała "śladem" zwłok, które zostawiłKabuto Yakushi, testując swoje nowe moce. Tokuma zastanawiał się, czy nie porzucił on ich celowo. Gdy zatrzymali się w pozornie opuszczonym miejscu, Anko rozkazała Tokumie za pomocą jego Byakugana sprawdzić, czy w pobliżu nie ma wrogów. Zaskoczony Tokuma, ujrzał Kabuto i zamaskowanego mężczyznę podążających w stronę wejścia do podziemi.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfronatcja

Zespół na zewnątrz badał miejsce do którego weszli członkowie Akatsuki. Tokuma, za pomocą swojego Kekkei Genkai odkrył wielką armię Zetsu ukrytą pod ziemią. Anko nakazała natychmiast powiadomić o tym centralę, podczas gdy ona pozostanie na posterunku i spróbuje przedostać się do kryjówki. Podczas odwrotu, Tokuma zauważył oddział wroga, który się do nich zbliżał. Rozkazał swoim towarzyszom uciekać, kiedy on postara się ich jak najdłużej zatrzymać. Został jednak schwytany i zmuszony, przez technikę Sasoriego, do walki ze swoimi sprzymierzeńcami. Na szczęście ratuje go Omoi, który przecina nici czakry przeciwnika. Tokuma został później przewieziony do Kirigakure by się wyleczyć.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 211

Więcej w Fandom

Losowa wiki