Fandom

Naruto Wiki

Tonbee

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tonbee

Tonbee.jpg

(遁兵衛, Tonbee)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Shōzō Sasaki

Dane Osobowe

Zajęcie Służący Hotaru
Przynależność Wioska Tsuchigumo
Klan Symbol Tsuchigumo.svg Klan Tsuchigumo

Tonbee (遁兵衛, Tonbee) jest starszym człowiekiem, który służył Hotaru.

Część II

Kinjutsu Tsuchigumo

Kiedy Góra Katsuragi zostaje zaatakowana przez grupę ninja, Tonbee wysyła ptasiego posłańca do Konohagakure z prośbą o pomoc, by ochronić Hotaru i zakazane kinjutsu klanu Tsuchigumo. Tonbee następnie mówi Utakacie o ochronie Hotaru. Akaboshi i jego grupa dobiega do Tonbee, gdzie łatwo go pokonują. Przepytują Tonbee na temat lokalizacji jutsu i odkrywają lokalizację Hotaru. Drużyna 7 spotyka Tonbee ciężko rannego i Sakura uzdrawia go, podczas gdy reszta zespołu poszukuje Hotaru. Później po uzdrowieniu ran przez Sakurę, budzi się z przerażeniem, dowiedziawszy się, że Naruto poznał prawdę o Hotaru, że jej dziadek osadził zakazane jutsu w plecach. Po tym jak Hotaru wyjaśniła, że pragnie przywrócić honor klanu, Tonbee z żalem przyznał, że obawia się, że klan nigdy nie odzyska swojego dawnego statusu w świecie. Poczucie, że byłoby lepiej, aby zniszczyć jutsu, Tonbee ujawnił mówiąc kto może je usunąć. Po tym jak Drużyna Yamato zatrzymała bandytów ninja i ocalili Hotaru, Tonbee wraca do wioski, gdzie dziękuje im za wszystko, co zrobili, po czym się żegnają.

Więcej w Fandom

Losowa wiki