FANDOM

Tonton

Tonton

(トントン, Tonton)

Debiut

Manga Rozdział 148
Anime Naruto Odcinek 85
Film Naruto Shippūden film
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
OVA Wielki sportowy festiwal Wioski Ukrytego Liścia!!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Keiko Nemoto Ikona - Szukaj

Dane osobowe

Płeć Płeć Żeńska Kobieta
Gatunek Świnia
Przynależność
Drużyna Wydział Lekarski i Wsparcie Logistyczne
Jutsu

Tonton (トントン, Tonton) jest świnką ninja (忍豚, Ninton) Tsunade, którą najczęściej zajmuje się Shizune.

Osobowość

Tonton jest cichym zwierzątkiem, które porozumiewa się z otoczeniem wydając z siebie nieartykułowane dźwięki, dla siebie charakterystyczne. Wydaje się, że Tsunade oraz Shizune rozumieją to, co świnka chce im przekazać. Ma bardzo dobry węch, który umożliwia jej śledzenie.

Wygląd

Tonton jest małą, pulchną świnką z zakręconym ogonkiem i z przymróżonymi oczami. Ma jasne kopytka i rumieńce na polikach. Zawsze nosi naszyjnik z pereł i czerwoną bluzkę.

Umiejętności

Tonton posiada bardzo czuły węch, co umożliwia jej szybkie odszukanie danych przedmiotów.Jest także bardzo silna w czasie czwartej światowej wojny shinobi niosła skrzynie kilkakrotnie od niej cięższą. W anime Tonton wykonywała technikę Henge no Jutsu i zmieniła się w Tsunade pomimo tego, że nie potrafi mówić. W grach pomaga Shizune w wykonywaniu niektórych technik.

Część I

Poszukiwanie Tsunade

Tonton podróżuje razem z Tsunade i Shizune. Spotykają również Orochimaru i Kabuto, którzy wierzą w to, że Tsunade uleczy ręce Orochimaru przy użyciu swych zaawansowanych technik medycznych w zamian za ożywienie bliskich jej osób.

Misja Wytropienia Mizukiego

Tonton była widziana po ucieczce więźniów z zakładu karnego w Konohagakure. Użyła swojego węchu do odnalezienia przestępców.

Część II

Atak Paina

Shizune trzyma ją na rękach, gdy Naruto dowiaduje się o śmierci Jiraiyi.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Odliczanie

Tonton jest obecna podczas wybudzenia się Tsunade ze śpiączki. Shizune mylnie uważa, że Tsunade chce zjeść Tonton aby odzyskać wytrzymałość.

Wątek Mocy

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Tonton holding the medical packs

Tonton niosąca skrzynie dla Oddziału Medycznego.

Tonton towarzyszy Shizune podczas Czwartej Wojny Shinobi. Gdy Shizune przedstawia się Oddziałowi Medycznemu, wyraźnie zaznacza, że Tonton nie jest zapasem żywności. W nocy, gdy Zjednoczone Siły Shinobi zostały zmuszone do obrony, Tonton pomaga w przenoszeniu skrzyń dla Oddziału Medycznego. Prezentuje tu swoją siłę, niosąc skrzynię kilka razy cięższą od niej.

Ciekawostki