Fandom

Naruto Wiki

Torifu Akimichi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Torifu Akimichi[1]

Torifu Akimichi.png

(秋道トリフ, Akimichi Torifu)

Debiut

Manga Rozdział 481
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Junpei Endō Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek
  • Część II: 30
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Zespół Eskorty
Klan Symbol Akimichi.svg Klan Akimichi

Ranga

Ranga Ninja
Narzędzia

Torifu Akimichi (秋道トリフ, Akimichi Torifu) był shinobim z Konohy i członkiem klanu Akimichi. Wraz ze swoimi towarzyszami, Kagamim i Danzō był bezpośrednim podwładnym Drugiego Hokage, Tobiramy Senju.

Przeszłość

Shinobiwaryouth.png

Torifu i jego drużyna podczas Pierwszej Światowej Wojny Shinobi

Podczas Pierwszej Światowej Wojny Shinobi był częścią zespołu, składającego się z II Hokage, późniejszego III Hokage, Koharu Utatane, Homury Mitokado, Danzō Shimury i Kagami Uchiha. Kiedy byli ścigani przez Siły Kinkaku, Kagami zaproponował, że ktoś powinien odciągnąć przeciwników od reszty drużyny. Torifu odpowiedział na to, że ten kto to zrobi stanie się ofiarą. Wraz z resztą jego towarzyszy był świadkiem jak Tobirama ogłosił Hiruzena Trzecim Hokage.[2]

Konoha fights fox.png

Torifu i inni shinobi podczas ataku Kyūbiego

Wiele lat później widzimy go obok Hiruzena, Homury i Koharu oraz innych shinobi bezpośrednio atakujących Kyūbiego, gdy ten pojawił się w wiosce.[3] Kiedy udało im się odepchnąć bestię poza granice wioski, Hiruzen nakazał im kontynuować atak.

Wygląd

Torifu miał krótkie, brązowa, kolczaste włosy i ciemne obwódki wokół oczu. Jak inni z jego klanu był potężnie zbudowany i miał oznaczenia na policzkach - zwyczaj jego klanu. W młodości nosił standardowy strój, zbroję, ochraniacze na ręce a ochraniacz na czoło przypominał czapkę. Na plecach miał przywiązany worek. Kilka lat później podczas ataku Kyūbiego na Konohe nosił nowszy model zbroi ze znakiem jego klanu. Nosił także Bō i tarczę.

Umiejętności

Chociaż jego umiejętności nie są dokładnie znane, wiemy, że jako członek klanu Akimichi potrafił zmieniać kalorie w czakrę w celu wykonywania technik klanu. W walce używał także bō i tarczy.[4]

Ciekawostki

  • Podczas swojego debiutu w rozdziale 481, ma oznaczenia na policzkach jak reszta członków klanu Akimichi. Jednakże, gdy jest widziany podczas ataku Dziewięcioogoniastego na Konohę w Weekly Shōnen Jumpie oraz w tomiku nie ma tych oznaczeń.[3]

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 208
  2. Naruto rozdział 581, strony 4-9
  3. 3,0 3,1 Naruto rozdział 503, strona 7
  4. Naruto rozdział 503, strona 10

Więcej w Fandom

Losowa wiki