Fandom

Naruto Wiki

Toroi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Toroi

Toroi Anime.png

(トロイ, Toroi)

  • Toroi Uwolnienia Magnesu (磁遁のトロイ, Jiton no Toroi)[1]

Debiut

Manga Rozdział 516
Występuje w Anime i Manga

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Wagi.svg 6 Października
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 183,4 cm
Waga
  • Część II: 74 kg
Grupa krwi 0
Kekkei Genkai Ikona Natury Magnesu.svg Uwolnienie Magnesu
Przynależność Symbol Kumogakure.svg Kumogakure
Partner Osoi (Tylko Anime)

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Były shinobi Kumogakure. Został przyzwany przez Kabuto, by walczyć w Czwartej Wielkiej Wojnie Shnobi. Był dobrze ocenianym ninją za życia.

Wygląd

Ma szeroką twarz i rzeźbione rysy twarzy, świadczy o tym mocno zarysowany podbródek z dołeczkiem. Baczki na twarzy są tak samo jasne jak reszta spiczastych włosów. Nosi standardowy ochraniacz na czoło Kumogakure i szal owinięty wokół szyi.

Umiejętności

Toroi Shuriken Gigante.png

Toroi przygotowuje się do ataku.

Posiada on magnetyczne kekkei genkai, które pozwala mu na "ładowanie" przedmiotów siłą magnetyczną i wypuszczanie ich w stronę przeciwnika. Poprzez kontakt fizyczny, chakra magnetyczna tego shinobi dostaje się do ciała oponenta i wytwarza pole magnetyczne. Tym samym kolejny atak Toroi'ego trafia precyzyjnie w przeciwnika.

Ekwipunek

W walce używa dziwnych, kwadratowych shurikenów, które rzuca z wielką precyzją. Przywołuje je ze zwoju trzymanego w ustach. Owe shurikeny różnią się między sobą wielkością.

Część II

Wkrótce po zmartychwstaniu zauważył, że przeniósł się do nieznanego miejsca w celu przygotowania do bitwy wraz z Haku, Zabuzą, Garim i Pakurą. Potem widzimy go w walce przeciwko oddziałom shinobi. Stawiają mu czoła dwaj shinobi: jeden z Suna Gakure, a drugi z Kumo. Przywołany ninja radzi sobie świetnie, wykorzystując swoje techniki. Dwaj towarzysze nie potrafią sobie z nim poradzić. Przed śmiercią ratuje ich Naruto, niszcząc Toroi'ego Rasenganem. Potem Toroi zostaje zapieczętowany.

Ciekawostki

  • Unknown Kumo Ninja movie 3.png

    Nienazwany shinobi porwany przez Hiruko

    Shinobi ten przypomina nienazwanego ninje z Kumogakure, którego porwał Hiruko w celu użycia do jego techniki Kimera no Jutsu podczas wdarzeń filmu Gekijōban Naruto Shippūden Hi no Ishi o Tsugu Mono. Hiruko integrował część shinobiego z własnym ciałem by ukraść jedno z czterech Kekkei genkai: Uwolnienie Burzy, Uwolnienie Mroku, Uwolnienie Stali lub Uwolnienie Prędkości.

Źródła

  1. Naruto: Shippūden odcinek 316

Więcej w Fandom

Losowa wiki