FANDOM

Torune Aburame (油女トルネ, Aburame Torune) był shinobi z Konohagakure, członkiem klanu Aburame i pozornie wysokim rangą członkiem Korzenia.

WyglądEdytuj

Torune miał ciemne, krótkie włosy, zaś prawie cała twarz pokryta była maską.

UmiejętnościEdytuj

Danzō Shimura stwierdził, że on i to dwójka najbardziej wykwalifikowani ninja w Korzenia. Torune jest członkiem klanu Aburame, w walce używa owadów. Jednak jego techniki są rzadkie wśród Aburame. Kontroluje wiele nano-wielkości owadów, które obejmuje swoim ciałem, co pozwoliło mu do zainfekowania swojego przeciwnika przy najmniejszym dotknięciu. W związku z tym nosi rękawiczki. Owady rozprzestrzeniają się na skórze przeciwnika powodując silne bóle, które mogą potencjalnie prowadzić do śmierci. Torune może odwołać owady dotknięciem palca i wyjąć truciznę za pomocą antidotum. Shikuro Aburame umiał stworzyć antidotum na truciznę owadów, dlatego uważa się, że Torune jest jego synem. Razem z Fū zostają wessani do dziwnego wymiaru Tobiego.

Część IIEdytuj

Czwarta Wielka Wojna ShinobiEdytuj

Fuutotorune

Kabuto wskrzesza Torune, umieszczając go w ciele Fū

Obito wyciąga obu ochroniarzy Danzō kiedy chce, by Kabuto zaprezentował Kuchiyose: Edo Tensei. Uchiha zabija także Torune, skręcając mu kark. Kabuto rozcina ciało Aburame i, przy użyciu jego krwi, zaczyna rytuał. Po chwili, Torune powraca, pojawiając się w ciele Fū.