Fandom

Naruto Wiki

Tropiciel ninja

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Anbu Haku.png

Haku w przebraniu Tropiciela ninja.

Korpus Tropicieli Ninja (追い忍部隊, Oinin Butai) znany również jako Drużyna Przetwarzania Zwłok (死体処理班, Shitai Shori Han) to specjalna jednostka w Kirigakure składająca się z Tropicieli Ninja (追い忍, oinin), która ma specyficzny obowiązek polowania na poszukiwanych ninja. Mają kompletnie usunąć poszukiwaną osobę poprzez swoje techniki zabójstwa i umiejętności medyczne.

Ubiór

Tropiciele noszą zazwyczaj standardowy strój ANBU, jednak niektórzy ubierają się również w niebieskie kimona. Na twarz zakładają maski z symbolem Kirigakure.

Umiejętności

Każdy tropiciel musi posiadać dogłębną i gruntowną wiedzę o anatomii człowieka. Dzięki temu potrafią cicho i szybko eliminować swoich przeciwników. Są bardzo dobrymi tropicielami. Większość z nich specjalizuje się w sekretnych technikach wody.

Cel

Głównym zadaniem tropicieli jest eliminowanie poszukiwanych ninja, którzy mogą dopuścić do przecieku informacji o wiosce. Po zabiciu swojego celu kremują jego ciało lub przyzywają dzikie wrony, aby pożywiły się ofiarą. Ich misje zazwyczaj są utrzymywane w ścisłej tajemnicy. Głową tropicieli z Kirigakure jest Tsurugi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki