Fandom

Naruto Wiki

Trzecia Światowa Wojna Shinobi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Trzecia Światowa Wojna Shinobi (第三次忍界大戦, Daisanji Ninkai Taisen) to trzecia z czterech wielkich wojen w której brało udział większość wiosek shinobi. Zalążek wojny pojawił się w momencie, kiedy to Sasori potajemnie porwał Trzeciego Kazekage, kiedy rozpoczęły się poszukiwania Kage, ninja Sunagakure, wtargnęli bez powiadomienia na terytorium Konohy oraz Iwy, co spowodowało rozpoczęcie walk, na terenach tych wiosek. Wojna w miarę poszerzania się wtargnęła na terytorium należące do Kusagakure, przez co została niemalże zniszczona. Dopiero akt zniszczenia głównego mostu prowadzącego do Iwagakure, spowodował zakończenie wojny.

Podobnie jak w Drugiej Wielkiej Wojnie Shinobi ujawniły się talenty w dziedzinie walki, między innymi Minato Namikaze, ojciec Naruto Uzumakiego, który za swoją waleczność otrzymał przydomek "Żółtego Błysku Konohy", istniał nawet rozkaz nagłego wycofania się z pola walki, w momencie kontaktu wzrokowego z Minato, drugim o wiele młodszym talentem okazał się Kakashi Hatake, syn Sakumo Hatake, który otrzymał przydomek "Kopiującego Ninja", zawzięty został z racji tego iż mimo, że nie należał do klanu Uchiha, posiadał Sharingana i potrafił się nim sprawnie posługiwać na polu walki. Lecz jego sława rozniosła się po świecie ninja nie tylko dzięki Sharinganowi ale dzięki temu, iż wykazał się umiejętnościami, które przewyższały nawet najbardziej doświadczonych ninja.

Strony Walczące

Wydarzenia

Więcej w Fandom

Losowa wiki