Fandom

Naruto Wiki

Tsubaki (anime)

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Tsubaki

Tsubaki (anime).png

(椿, Tsubaki)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 143
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Yūko Nagashima

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure

Tsubaki (椿, Tsubaki) jest kunoichi z Konohagakure.

Osobowość

Tsubaki była osobą bardzo ciepłą i opiekuńczą. Bardzo kochała Mizukiego, ale znienawidziła osobę, którą stał się po tym, gdy dołączył do Orochimaru.

Wygląd

Ma ciemne oczy, jasną karnację i czarne włosy zaplecione w warkocz. Nosiła krótką bluzkę bez rękawów, na którą założoną miała kamizelkę, oraz spodnie. Na nogach zawinięte miała bandaże. Gdy była w cywilu nosiła prostą, czerwoną sukienkę a pod nią białą bluzkę odsłaniającą ramiona.

Część I

Misja Wytropienia Mizukiego

Gdy narzeczony przyszedł do niej zaraz po ucieczce z więzienia, ona chciała go zatrzymać, jednak ten dalej myślał o zemście na Naruto. Ponieważ Mizuki wyruszył po zemstę i moc Orochimaru, Naruto, Iruka, oraz Pakkun, ruszyli za nim. Tsubaki chciała im pomóc i powiedziała, gdzie może teraz zmierzać Mizuki. Naruto, Iruka, Pakkun i Tsubaki znaleźli Mizukiego, a ten wypił eliksir wymyślony przez Orochimaru, by zyskać nową moc. Ostatecznie młody Uzumaki pokonał Mizukiego używając Rasengana. Tsubaki cieszyła się, że Mizuki nie będzie już więcej ninja i nie będzie więcej grzeszył.

Więcej w Fandom

Losowa wiki