Fandom

Naruto Wiki

Tsuchikage

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tsuchikage hat.svg

Kapelusz Tsuchikage.

Tsuchikage (土 影; dosł. „Cień Ziemi”) jest liderem Iwagakure oraz najpotężniejszym shinobi w całej wiosce. Tsuchikage są znani z trzymania prawdziwej władzy, gdyż shinobi posłusznie i bez wahania wykonują ich polecenia. Było czterech Tsuchikage w historii wioski. Tsuchikage mieszka w pałacu, z napisem Tsuchi (土, dosłownie znaczy "Ziemia") oraz z dachem w kształcie stożka.

Lista Tsuchikage

Pierwszy Tsuchikage

Główny artykuł: Pierwszy Tsuchikage
Shodai Tsuchikage1.png

Pierwszy Tsuchikage

Ishikawa (イシカワ, Ishikawa) był Pierwszym Tsuchikage (初代土影, Shodai Tsuchikage), który założył Iwagakure w Kraju Ziemi. W anime został on uznany za członka klanu Kamizuru.[1]

Drugi Tsuchikage

Główny artykuł:
Mu Anime.png

Drugi Tsuchikage

(, ) był Drugim Tsuchikage (二代目土影, Nidaime Tsuchikage) Iwagakure.[2]

Trzeci Tsuchikage

Główny artykuł: Ōnoki
Tsuchikage Ōnoki.png

Trzeci Tsuchikage

Ōnoki (オオノキ, Ōnoki) znany również jako Ōnoki Dwóch Alternatyw (両天秤のオオノキ, Ryōtenbin no Ōnoki) był Trzecim Tsuchikage (三代目土影, Sandaime Tsuchikage) Iwagakure.[3]

Czwarta Tsuchikage

Główny artykuł: Kurotsuchi
Kurotsuchi Epilogue.png

Czwarta Tsuchikage

Kurotsuchi (黒ツチ, Kurotsuchi) jest kunoichi z Iwagakure i wnuczką Trzeciego Tsuchikage. Wiele lat po wojnie odziedziczyła tytuł swojego dziadka i stała się Czwartą Tsuchikage (四代目土影, Yondaime Tsuchikage).

Ciekawostki

  • Dwóch z trzech Tsuchikage było znanych z użycia taktyki podstępu, aby zapewnić dobrobyt dla ich wioski, w czasach sojuszy i pokoju. Ze względu na to, pozostałe wielkie wioski shinobi uważali na Iwagakure i ich shinobi.
  • Pierwszy Tsuchikage był dziadkiem Trzeciego Tsuchikage, natomiast Trzeci jest dziadkiem Czwartej.
  • W anime członkowie klanu Kamizuru twierdzą, że pochodzą od Pierwszego Tsuchikage.

Źródło

  1. Naruto; odcinek 150
  2. Naruto; Rozdział 525, strona 1
  3. Naruto — Second Fanbook

Więcej w Fandom

Losowa wiki