Fandom

Naruto Wiki

Tsume Inuzuka

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Tsume Inuzuka[1]

Tsume Inuzuka.png

(犬塚ツメ, Inuzuka Tsume)

Debiut

Manga Rozdział 137
Anime Naruto Odcinek 79
Film Naruto film: Więzienie krwi
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Blazing
OVA Nareszcie starcie! Jōnin kontra genin!! Niekontrolowane spotkanie turnieju walki wręcz!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Seiko Fujiki

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Lwa.svg 12 Sierpnia
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część I: 36
  • Część II: 39
Wzrost
  • Część I: 163 cm
Waga
  • Część I: 51,5 kg
Grupa krwi B
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Partner Kuromaru
Klan Symbol Inuzuka.svg Klan Inuzuka

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 007350
Rodzina

Jutsu
Narzędzia

Tsume Inuzuka (犬塚 ツメ, Inuzuka Tsume) jest kunoichi z Konohy i członkiem klanu Inuzuka. Jest matką Hany i Kiby.

Osobowość

Jest bardzo trudną kobietą i często beszta Kibę za jego działania, takie jak lekceważenie treningu gdy był młodszy czy oraz jak mówienie mu by nie lekceważył wroga, gdy mierzyli się z Painem. Choć trudna z natury, Tsume wyraźnie głęboko troszczy się o rodzinę i wioskę. Według Kiby była odpowiedzialna za odstraszenie jego ojca. Jest również opisana jako dzika i niecierpliwa. Pomimo tego, Tsume jest dość zrównoważona w walce. Było to widać podczas jej walki ze Ścieżką Preta gdzie powiedziała synowi, że nie mogą pozwolić przeciwnikowi uciec. Ma także nieco "dziwne" poczucie humoru jak widać, kiedy nabija się ze Ścieżki Preta kiedy uciekł, stwierdzając, że przeciwnik się jej przestraszył.

Wygląd

Tsume ma zwierzęcy wygląd podobny do jej syna Kiby. Ma długie, szpiczaste, bujne brązowe włosy, pionowe źrenice oraz wydłużone kły i pazury. Ma na policzkach oznaczenia klanu Inuzuka w kształcie kłów oraz ciemne oznaczenia wokół oczu oraz używa ciemnofioletowej szminki. Nosi standardowy strój shinobi Konohagakure składający się z kamizelki, ciemnego stroju z podwiniętymi rękawami i bandaży wokół jej nóg. Nie nosi ochraniacza na czoło.

Umiejętności

Jako członek klanu Inuzuka, Tsune specjalizuje się w wykorzystywaniu technik współpracy z jej partnerem Kuromaru. Jest biegła w posługiwaniu się podstawową umiejętnością klanu czyli Shikyaku no Jutsu, która pozwala jej na manewrowanie obiema rękami i nogami przy znacznych umiejętnościach i zręczności. Używa także techniki Gatsūga w połączeniu z Kuromaru, która była w stanie zadać znaczne obrażenia pierwszemu ciału Ścieżki Zwierząt. Wykorzystuje także narzędzia takie jak bomby błyskowe by dodać efekt zaskoczenia do swoich ataków.

Część I

Pogrążenie Konohy

Tsume zadebiutowała podczas inwazji na Konohę, walcząc u boku Hany w celu odparcia ataku ninja piasku. Później była widziana na pogrzebie Trzeciego Shinobi wraz z innymi shinobi Konohagakure.

Misja Monitorowania Akamaru

Tsune jest widziana we wspomnieniach, gdzie beszta Kibę, że za mało trenuje z Akamaru. Natomiast w kuchni, Tsume poucza syna o tym, że on i Akamaru potrzebują więcej treningu, by stali się silni.

Część II

Atak Paina

Podczas Inwazji Paina, Tsume i Kuromaru rzucają bombę błyskową a następnie atakują Ścieżkę Preta używając Gatsūgi, lecz przeciwnikowi udało się powstrzymać atak poprzez użycie pierwszego ciała Ścieżki Zwierząt jako tarczy. Później dołączyła do Kiby i Akamaru jako wsparcie, lecz Ścieżka Preta uciekł im. W anime, Akamaru wykorzystuje dynamiczne znakowanie by móc śledzić ruchy Paina. Tsume i Kiba gonią za nim i gdy ona oraz Kuromaru mieli go złapać, Ścieżka Preta został wezwana przez Ścieżkę Zwierząt. Była później widziana z Kibą po zniszczeniu Konohy przez Paina wraz z ich psami. W anime, była później widziana podczas świętowania pokonania Paina przez Naruto.

Ciekawostki

  • "Tsuna" oznacza "pazur".
  • Według Databooków:
    • Jej ulubionym jedzeniem jest Filet Mignon.

Źródła

  1. Drugi Databook, strona 26

Więcej w Fandom

Losowa wiki