Fandom

Naruto Wiki

Tsurugi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Tsurugi

Tsurugi.png

(ツルギ, Tsurugi)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Tadahisa Saizen Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Klasyfikacja Tropiciel Ninja
Zajęcie Kapitan Tropicieli ninja
Przynależność Symbol Kirigakure.svg Kirigakure

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Tsurugi (ツルギ, Tsurugi) był dowódcą tropicieli ninja Kirigakure.

Osobowość

Był spokojnym, racjonalnie myślącym mężczyzną. Uważał, że niektóre sprawy lepiej załatwić pokojowo, bez walki. Bezskutecznie próbował przekonać Utakatę, aby ten wrócił do Kirigakure.

Wygląd

Miał długie czarne włosy i brodę. Na lewym oku posiadał bliznę podobną do blizny Kakashiego. Nosił klasyczny strój ninja i opaskę Kirigakure.

Umiejętności

Hiding in Rain 1.png

Tsurugi ukrywający się w deszczu.

Był jednym z silniejszych shinobi z Kirigakure. Nie został ukazany jego pełny potencjał, używa Uwolnienia Wody i jest w stanie ukryć się w deszczu, który mógł przywołać wokół siebie. Mógł z łatwością poruszać się niezauważony, w ten sposób zaskoczył nawet Yamato, doświadczonego członka ANBU z Konohagakure.

Część II

Uwolnienie Sześcioogoniastego

Po ucieczce od grupy Magakiego, Utakata i Hotaru zostają schwytani przez Hunter-ninów, którzy okazują się być po Utakatę, którego ścigali za zabicie swojego mistrza i ucieczkę z wioski. Drużyna Siódma przybywa, aby ich ocalić i odkrywa, że są oni po Utakatę, Yamato zaś próbuje z nimi negocjować. Tsurugi objawia się i postanawia porozmawiać na osobności z Yamato i Utakatą. Tsurugi mówi Yamato, że Hotaru jest bardzo wierna Utakacie, i nie mogą go oddać, dopóki ich misja nie zostanie zakończona. Po tym, rozmawia tylko z Utakatą, gdzie stara się go przekonać do powrotu do wioski. Za to, co jego dawny mistrz mu zrobił, Utakata odmawia, a Tsurugi twierdzi, że mistrz Utakaty próbował uwolnić go od tego czegoś, choć Utakata nadal mu nie wierzył.

Kiedy Utakata zastanawia się, czy Tsurugi mówił prawdę, idzie na poszukiwania go. Tsurugi zauważa, że Utakata szuka go i idzie do niego, ale on i jego jednostka zostają złapani przez Ścieżkę Zwierząt Paina, a dokładnie przez jego wezwanego psa i wszyscy giną. Kiedy Utakata próbuje znaleźć ich ponownie, po pokonaniu bandytów ninja, natknął się na zakrwawioną maskę Tsurugiego, a zanim pojawił się Pain i przechwycił go.

Ciekawostki

  • Tsurugi (剣) oznacza "miecz".

Więcej w Fandom

Losowa wiki