Fandom

Naruto Wiki

Udon

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja7 Udostępnij

Udon

Udon Część I.jpg

Udon prof 1.png

Udon epilog.png

(ウドン, Udon)

Debiut

Manga Rozdział 34
Anime Naruto Odcinek 20
Film Naruto film: Więzienie krwi
Gra Naruto: Ultimate Ninja 3
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Tomo Shigematsu Ikona - Szukaj.png
Polski Kinga Tabor-Szymaniak Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Barana.svg 3 Kwietnia
Wiek
  • Część I: 8-9
  • Część II: 11-13
Wzrost
  • Część I: 127,5 cm
  • Część II: 142,9 cm
Waga
  • Część I: 26,5 kg
Grupa krwi 0
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Drużyna Ebisu

Ranga

Ranga Ninja
Jutsu

Udon (ウドン, Udon) jest geninem z Konohagakure, który wraz z Moegi i Konohamaru należą do Drużyny Ebisu.

Wygląd

Udon jest niskim brunetem. Nosi okulary z okrągłymi szkłami i cienką, ciemną oprawką. W Pierwszej Części nosi granatową bluzkę na długi rękaw z jasnoniebieskim zamkiem błyskawicznym i golfem, jasne spodnie w kant i zielone gogle na czole. W Drugiej ma krótkie włosy z przedziałkiem po środku, nosi ciemną bluzę na długi rękaw z jasnym zamkiem błyskawicznym i błękitne spodnie oraz granatową opaskę z symbolem wioski na czole. Udon wygląda na zaspanego i zmęczonego. Wydaje się, że zawsze jest przeziębiony, przez nieodłączną dla niego, kapiącą z nosa maziowatą wydzielinę.

Osobowość

Udon cały czas jest taki sam, jeśli chodzi o charakter i wyraz twarzy. Udon wielokrotnie podkreśla, że lubi matematykę i lubi rozwiązywać różne zadania. Jest fanem Sasuke i przyznaje, że chciałby być taki jak on, kiedy dorośnie.

Umiejętności

Nie widzimy często Udona zarówno w anime, jak i w mandze. Pojawia się sporadycznie u boku przyjaciół z drużyny. Wiemy, że używa technik takich jak Oiroke no Jutsu, która jest podstawą Puri Puri no Jutsu. Nie wiemy, jakich innych technik używa.

Część I

Widzimy go przed Egzaminem na Chūnina, wraz z Konohamaru Sarutobi i Moegi. Podczas zabawy z kolegami wpadł na Kankurō, przez co doszło między nimi do sprzeczki. Nikomu nic się nie stało dzięki interwencji Sasuke i Gaary.

Część II

UdonShipppuuden.jpg

Udon w II Serii

Na początku Drugiej Serii dowiadujemy się, że Udon oraz jego przyjaciele, Konohamaru i Moegi zostali Geninami i pracują razem w Drużynie Ebisu, pod okiem Ebisu.

Hidan i Kakuzu

Udon pojawia się z powrotem, gdy Konohamaru postanawia zademonstrować swoje Oiroke no Jutsu. Zdenerwowana Moegi uderza wtedy Konohamaru. W mandze zrobiła to Sakura.

Inwazja Paina

Po raz kolejny widzimy go tuż przed Inwazją Paina. On i Moegi jedzą wtedy obiad. Spotykają się z Konohamaru i razem postanawiają rozdzielić się i pomóc mieszkańcom.

Kroniki Wioski Liścia

Udon, Konohamaru i Moegi przeprowadzają wywiad do szkolnej gazetki. Rozmawiają z Nejim o Naruto i jego dokonaniach. Starszy kolega opowiedział im historię porwania Hinaty w czasie Inwazji na Konohę. Cała trójka była rozczarowana tym, że w historii, którą usłyszeli, nie było Naruto.

Ciekawostki

  • Udon to również japońska potrawa (makaron).

Więcej w Fandom

Losowa wiki