FANDOM

Udon[1][2]

Udon Część I

Udon prof 1

Udon epilog

(ウドン, Udon)

Debiut

Manga Rozdział 34
Anime Naruto Odcinek 20
Film Naruto film: Więzienie krwi
Gra Naruto: Konoha Ninpōchō
OVA Nareszcie starcie! Jōnin kontra genin!! Niekontrolowane spotkanie turnieju walki wręcz!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Tomo Shigematsu Ikona - Szukaj
Polski

Dane osobowe

Data urodzenia Astrologiczny Znak Barana 3 kwietnia
Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wiek
  • Część I: 8
  • Część II: 12
Wzrost
  • Część I: 127,5 cm
  • Część II: 142,9 cm
Waga
  • Część I: 26,5 kg
Grupa krwi 0
Przynależność Symbol Konohagakure Konohagakure
Drużyna Drużyna Ebisu

Ranga

Ranga Ninja
Jutsu

Udon (ウドン, Udon) jest geninem z Konohagakure, który wraz z Moegi i Konohamaru należą do Drużyny Ebisu.

Osobowość

Udon cały czas jest taki sam, jeśli chodzi o charakter i wyraz twarzy. Udon wielokrotnie podkreśla, że lubi matematykę i lubi rozwiązywać różne zadania. Jest fanem Sasuke i przyznaje, że chciałby być taki jak on, kiedy dorośnie.

Wygląd

Udon jest niskim brunetem. Nosi okulary z okrągłymi szkłami i cienką, ciemną oprawką. W Pierwszej Części nosi granatową bluzkę na długi rękaw z jasnoniebieskim zamkiem błyskawicznym i golfem, jasne spodnie w kant i zielone gogle na czole. W Drugiej ma krótkie włosy z przedziałkiem po środku, nosi ciemną bluzę na długi rękaw z jasnym zamkiem błyskawicznym i błękitne spodnie oraz granatową opaskę z symbolem wioski na czole. Udon wygląda na zaspanego i zmęczonego. Wydaje się, że zawsze jest przeziębiony, przez nieodłączną dla niego, kapiącą z nosa maziowatą wydzielinę.

Umiejętności

Nie widzimy często Udona zarówno w anime, jak i w mandze. Pojawia się sporadycznie u boku przyjaciół z drużyny. Wiemy, że używa technik takich jak Oiroke no Jutsu, która jest podstawą Puri Puri no Jutsu. Nie wiemy, jakich innych technik używa.

Część I

Widzimy go przed Egzaminem na Chūnina, wraz z Konohamaru Sarutobi i Moegi. Podczas zabawy z kolegami wpadł na Kankurō, przez co doszło między nimi do sprzeczki. Nikomu nic się nie stało dzięki interwencji Sasuke i Gaary.

Przejście

Część II

UdonShipppuuden

Udon w II Serii

Na początku Drugiej Serii dowiadujemy się, że Udon oraz jego przyjaciele, Konohamaru i Moegi zostali Geninami i pracują razem w Drużynie Ebisu, pod okiem Ebisu.

Hidan i Kakuzu

Udon pojawia się z powrotem, gdy Konohamaru postanawia zademonstrować swoje Oiroke no Jutsu. Zdenerwowana Moegi uderza wtedy Konohamaru. W mandze zrobiła to Sakura.

Inwazja Paina

Po raz kolejny widzimy go tuż przed Inwazją Paina. On i Moegi jedzą wtedy obiad. Spotykają się z Konohamaru i razem postanawiają rozdzielić się i pomóc mieszkańcom.

Kroniki Wioski Liścia

Udon, Konohamaru i Moegi przeprowadzają wywiad do szkolnej gazetki. Rozmawiają z Nejim o Naruto i jego dokonaniach. Starszy kolega opowiedział im historię porwania Hinaty w czasie Inwazji na Konohę. Cała trójka była rozczarowana tym, że w historii, którą usłyszeli, nie było Naruto.

Epilog

Filmy

Ciekawostki

  • Udon to również japońska potrawa (makaron).

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 70
  2. Czwarty Databook, strona 209

Więcej z Fandomu

Losowa wiki