Fandom

Naruto Wiki

Unkai Kurama

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Unkai Kurama

Unkai Kurama.png

(鞍馬雲海, Kurama Unkai)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 205
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Keisuke Ishida

Dane Osobowe

Wzrost
  • Część I: 174 cm
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Klan Symbol Kurama.svg Klan Kurama
Rodzina

Typy Natury

Jutsu

Unkai Kurama (鞍馬雲海, Kurama Unkai) jest wujkiem Yakumo Kuramy, a także członkiem bocznej gałęzi klanu Kurama.

Przeszłość

Ogólnie rzecz biorąc, dbał o swój klan przede wszystkim i był poświecić nawet życie Yakumo. Po śmierci jej rodziców, zwrócił się z innymi członkami klanu prosto do Trzeciego Hokage z prośbą o jej uśmiercenie. Hiruzen jednak odrzucił propozycję i wydawało się, że że kłopot ze strony klanu znikł.

Osobowość

Okazał się być zdecydowanym człowiekiem, gotowym podjąć działania przeciwko śmiertelnej groźby wobec klanu Kurama, nawet jeśli wiąże się to z zabiciem jednego z członków swojego klanu, jak Yakumo. Troszczy się znacznie o dobrobyt jego klanu i jest określany jako figura ojca klanu przez Yakumo.

Wygląd

Ma jasnobrązowe włosy, które opadają na jego uszy i czarne oczy.

Umiejętności

Genjutsu

Jest bardzo silnym użytkownikiem genjutsu, na tyle silnym by przeciwstawić się genjutsu Kurenai, choć mimo wszystko przegrywa z nią.

Inne Umiejętności

Unkai okazał się być utalentowanym liderem dla swojego klanu, gdyż członkowie podążają za jego rozkazami, nawet jeśli były przeciwko towarzyszom. Unkai również okazał się mieć silny węch, używając go do wykrycia Kurenai, gdy była zamaskowana.

Część I

Klan Kurama

Kilka lat później, Unkai postanowił zatrzymać raz na zawsze nieświadomy umysł Yakumo, która posiadała w sobie straszliwą bestię Ido, która kilka lat wcześniej zabiły rodziców dziewczynki. Chociaż jej umiejętności były zapieczętowane, to co jakiś czas nieświadomie się wydostawały, co raz częściej, co mogło oznaczać że pieczęć słabnie i potwór może zagrozić wiosce. Z pomocą innych członków klany, rozpoczęli atak na dom Yakumo, gdzie była chroniona przez członków ANBU. Kurenai udało się dotrzeć do budynku i powstrzymała razem z drużyną ósmą, siódmą(bez Sasuke) oraz Maito Gaiem inwazje. Później okazało się, że Yakumo uwięziła wszystkich w genjutsu, a Unkai spotkał się z Naruto, by powiedzieć mu o zaistniałej sytuacji. Jedynym sposobem na ucieknięcie z iluzji było wskoczenie do rzeki lawy, więc Unaki poddusił Uzumakiego i wskoczył tam razem z Naruto, poświęcając się, gdyż kiedy wydostali się z genjutsu, członek klanu Kurama był bardzo poparzony. Naruto pozostawił Unkaia przy Sakurze, która opatrzyła go i podleczyła, zaś Uzumaki i Kurenai pomogli Yakumo pogodzić się z jej mocami, i położyć kres jej niebezpiecznej podświadomości.

Więcej w Fandom

Losowa wiki