Fandom

Naruto Wiki

Upadek Klanu Uchiha

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Uchiha Clan Massacre.png

Masakra Klanu Uchiha.

Upadek Klanu Uchiha (うちは一族滅亡, Uchiha Ichizoku Metsubō) nazywany także jako Incydent Uchiha (うちはの事件, Uchiha no Jiken) to masakra klanu Uchiha dokonana przez Itachiego i nieznanego dla wielu mężczyznę podającego się za Madare Uchiha.

Przeszłość

Na kilka lat przed akcją ukazaną w "Naruto", lider klanu Uchiha, Fugaku Uchiha rozpoczął działania sabotażowe, mające na celu przejęcie kontroli w wiosce, aby przywrócić potęgę swojemu klanowi. Głównym punktem planu był utalentowany syn Fugaku, Itachi, który w wieku trzynastu lat trafił do ANBU. Itachi miał służyć jako szpieg w ANBU, donosząc ważne informacje ojcu, ten jednak zrażony wojną, która dotknęła go w dzieciństwie, postanawia zawiadomić Trzeciego Hokage o planach ojca i klanu. Wiadomość ta również dociera do starszyzny Konohagakure, natychmiast postanawiają się pozbyć całego klanu, a osobą, która miała się tego podjąć był Itachi Uchiha . Aby nie doszło do konfliktów wewnętrznych prowadzących prawdopodobnie do kolejnej wojny shinobi, Itachi wyraża zgodę na podjęcie się misji, stawiając warunek że, Sasuke, jego młodszy brat ma przeżyć. Pewnej nocy Itachi wybił wszystkich członków swojego klanu, doprowadzając do upadku Uchiha, sam zaś odszedł z wioski, jednak przed odejściem przypomniał władzom wioski, że będzie blisko, a Sasuke nie może spaść nawet włos z głowy w innym wypadku ujawni całą prawdę o masakrze w klanie Uchiha na światło dzienne.

Więcej w Fandom

Losowa wiki