FANDOM

Uroko Kurama (鞍馬ウロコ, Kurama Uroko) była członkiem głównej gałęzi swojego klanu, a także żoną Murakumo Kuramy i matką Yakumo.

Przeszłość

Jedyne dziecko Uroko ‒ Yakumo, urodziła się z pełnym zakresem kekkei genkai klanu Kurama, ale jednocześnie jej ciało było słabe i kruche. Jako że klan Kurama przyniósł kilku ninja, którzy byli jednymi z najsilniejszych shinobi Konohagakure, Uroko oraz jej mąż Murakumo byli chętni by naprawić sytuację klanu widząc ogromny potencjał w ich córce do technik genjutsu. Jej mąż poszedł zatem do Trzeciego Hokage i namówił go, aby ten znalazł odpowiedniego nauczyciela, który nadzorowałby jej szkolenie, mając nadzieję, że dziewczyna może pokonać swój słaby stan, koncentrując się bardziej na iluzjach.

Później gospodarstwo domowe klanu Kurama, w którym żyli rodzice Yakumo, zostało podpalone, co spowodowało ich śmierć. Przyczyną pożaru była jednak Yakumo, która posiadała w sobie niezależną, demoniczną, a przede wszystkim złą podświadomą osobowość o nazwie Ido, który mógł wykorzystywać pełnię mocy dziewczyny. Yakumo, nie wiedząc jednak o istnieniu Ido, myślała, że za śmierć jej rodziców jest odpowiedzialny Trzeci Hokage.