Fandom

Naruto Wiki

Uroko Kurama

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Uroko Kurama

Uroko Kurama.png

(鞍馬ウロコ, Kurama Uroko)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 207
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Shiho Hisajima Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część I: 167 cm
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Klan Symbol Kurama.svg Klan Kurama

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Uroko Kurama (鞍馬ウロコ, Kurama Uroko) była członkiem głównej gałęzi swojego klanu, a także żoną Murakumo Kuramy i matką Yakumo.

Przeszłość

Jedyne dziecko Uroko ‒ Yakumo, urodziła się z pełnym zakresem kekkei genkai klanu Kurama, ale jednocześnie jej ciało było słabe i kruche. Jako że klan Kurama przyniósł kilku ninja, którzy byli jednymi z najsilniejszych shinobi Konohagakure, Uroko oraz jej mąż Murakumo byli chętni by naprawić sytuację klanu widząc ogromny potencjał w ich córce do technik genjutsu. Jej mąż poszedł zatem do Trzeciego Hokage i namówił go, aby ten znalazł odpowiedniego nauczyciela, który nadzorowałby jej szkolenie, mając nadzieję, że dziewczyna może pokonać swój słaby stan, koncentrując się bardziej na iluzjach.

Później gospodarstwo domowe klanu Kurama, w którym żyli rodzice Yakumo, zostało podpalone, co spowodowało ich śmierć. Przyczyną pożaru była jednak Yakumo, która posiadała w sobie niezależną, demoniczną, a przede wszystkim złą podświadomą osobowość o nazwie Ido, który mógł wykorzystywać pełnię mocy dziewczyny. Yakumo, nie wiedząc jednak o istnieniu Ido, myślała, że za śmierć jej rodziców jest odpowiedzialny Trzeci Hokage.

Więcej w Fandom

Losowa wiki