Fandom

Naruto Wiki

Urushi (przywołanie)

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Urushi

Urushi Ninken.png

(ウルシ, Urushi)

Debiut

Manga Rozdział 29
Anime Naruto Odcinek 17
Film Naruto film: Droga do ninja
Gra Naruto: Ultimate Ninja
Występuje w Anime, Manga, Gra, Powieść i Film

Głos

Japoński Takashi Kondō Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Gatunek Ninken
Klasyfikacja
“Przywoływany‏” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Przywoływany‏
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Ninken
Jutsu

Urushi (ウルシ, Urushi) to ninken, jest jednym z psów przywoływanych przez Kakashiego.

Wygląd

Urushi ma biało-beżowe futro i kolczaste włosy na głowie.Posiada również tradycyjne japońskie złe oczy oraz ostre zęby.

Część I

Kraj Fal

Urushi wraz z innymi psami ninja zostaje przywołany podczas walki Kakashiego z Zabuzą Momochi, by go wytropić i przechwycić. On i inne psy wgryzają się w Zabuzę, co uniemożliwia mu dokonanie kontry na Kakashim atakującym go Chidori.

Odzyskanie Sasuke

Niedługo potem Urushi i jego psi towarzysze zostają wezwani przez Kakashiego by wytropić Naruto i jego zespół podczas poszukiwania Sasuke Uchihy.

Broń ostateczna

On i inne ninkeny Kakashiego zostaje wezwany by zbadać Wioskę Takumi.

Część II

Odzyskanie Gaary

Kilka lat później on i inne psy ninja zostaje wezwany by wytropić członka Akatsuki, Sasoriego, mając do dyspozycji skrawek jego ubrania.

Poszukiwanie Itachiego

Kilka tygodni później Kakashi przyzywa swoje psy by pomogły namierzyć Itachiego Uchihę. On i Ūhei partnerowali Sai'owi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki