Fandom

Naruto Wiki

Uwolnienie Kryształu

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Uwolnienie Kryształu

Jadeitowe Kryształowe Więzienie.jpg

Nazwa

Kanji 晶遁
Rōmaji Shōton
Dosłowna Polska Uwolnienie Kryształu

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Dane

Znani Użytkownicy

Jutsu

Uwolnienie Kryształu (晶遁, Shōton) jest rzadką i specjalistyczną naturą ninjutsu, która może stworzyć kryształ, jak również manipulować już istniejącym lub krystalizować struktury. Jest widziana tylko w anime i jej jedynym użytkownikiem jest Guren. Dodatkowo, z powodu że kryształowe smoki Guren zostały roztrzaskane przez Cięcie Błyskawicy Kakashiego i Kiba pomylił aktualny żywioł z techniką Uwolnienia Ziemi, przypuszcza się, że ziemia jest jednym z elementów potrzebnych do stworzenia kryształu.

Według plotek jakie usłyszała Tsunade, Uwolnienie Kryształu może skrystalizować każdą substancję, więc techniki ziemi, wody i drewna są bezużyteczne przeciwko niemu. Używając kryształowego ninjutsu, użytkownik może skrystalizować każdy fizyczny materiał, a nawet wilgoć w powietrzu wokół niego, zamieniając je w broń. W przypadku ludzi, Uwolnienie Kryształu może zestalić cel do poziomu komórkowego, więżąc, a nawet zabijając ofiary o ile skrystalizowana ofiara gdzieś uderzy, zmniejszenie masę kryształu i zamieniając ofiarę w pył krystaliczny.

Uwolnienie Kryształu, choć potężne ma dwie słabości, pierwsza jest taka, że nie może skrystalizować energii lub chakry, ponieważ nie mają one fizycznej masy do krystalizacji, pozwalając osobom z technikami na podstawie żywiołów błyskawicy, ognia, wiatu lub z dobrą kontrolą chakry, właściwie przeciwstawiać się. Drugą słabością Uwolnienia Kryształu jest to, że jest podatny na określone częstotliwości fali dźwiękowej; ponieważ kryształ wymaga bardzo sprecyzowanej budowy molekularnej, właściwie fale dźwiękowe mogą złamać budowanie się zanim kryształ przyjmie właściwą formę. Rinji, biorąc przewagę nad tą słabością, używa swoich nietoperzy, by przeciwstawić się Uwolnieniu Kryształu Guren.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki