Fandom

Naruto Wiki

Uwolnienie Mroku

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Uwolnienie Mroku

Znak Uwolnienia Mroku.png

Nazwa

Kanji 冥遁
Rōmaji Meiton
Dosłowna Polska Uwolnienie Mroku

Debiut

Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Występuje w Tylko Film

Dane

Znani Użytkownicy

Jutsu

Uwolnienie Mroku (冥遁, Meiton) jest zaawansowaną naturą kekkei genkai, która może być używana do absorpcji, manipulacji i uwalniania czakry zabranej od przeciwnika. Hiruko używa technik tej natury przez znak na jego lewej ręce. Ten znak przypomina dwa diamenty, jeden nakładający się na drugi. Czakra jest absorbowana przez górny kwadrat, podczas gdy uwalniana i manipulowana jest przez dolny. Nie jest wiadome jakich żywiołów ta natura wymaga.

Do tej pory, ta forma manipulacji naturą była używana wyłącznie przez Hiruko, który opanował ją używając Techniki Chimery, by ukraść kekkei kenkai w Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia od nieznanego ninja.

Ciekawostki

  • Kanji użyte dla "Mrok" (冥, kurai) nie oznacza bezpośrednio "ciemność". Jest bardziej podobny "ponury, upiorny, noc, podziemia".
  • Znak na ręce Hiruko również pojawia się na plecach trzech jego podwładnych, sugerując, że jest bardziej pokrewne z Techniką Chimery.
    • Jest możliwe, że Hiruko zapieczętował kekkei genkai w znak Chimery, co by wyjaśniało sposób w jaki z niego korzysta.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki