FANDOM

Uwolnienie Pyłu

Uwolnienie Pyłu

Nazwa

Kanji 尘 遁
Rōmaji Jinton
Dosłowna Polska Uwolnienie Pyłu

Debiut

Manga Rozdział 466
Film The Last: Naruto the Movie
Gra Naruto Shippūden 3D: The New Era
OVA Naruto Shippūden: UNSG przerywniki anime
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Klasyfikacja Kekkei Tōta, Ninjutsu
Typ Ikona Natury Ognia Uwolnienie Ognia
Ikona Natury Wiatru Uwolnienie Wiatru
Ikona Natury Ziemi Uwolnienie Ziemi
Znani Użytkownicy

  • Ōnoki (Tylko Anime, Manga, Powieść, Gra, Film)
Jutsu

Uwolnienie Pyłu (尘遁, Jinton) to zaawansowane kekkei tōta tworzone poprzez łączenie elementu Ziemi z elementami Wiatru i Ognia. Ten element pozwala na manipulowanie cząsteczkami, dając możliwość zniszczenia przeciwnika co do cząsteczki. Jest to jedyne znane Kekkei Tōta - umiejętność ponad Kekkei Genkai. Tego rodzaju elementu używa obecny Tsuchikage Ōnoki, oraz poprzedni Tsuchikage .

Opis

Techniki tego elementu wymagają stworzenia małego trójwymiarowego obiektu (na przykład sześcianu, stożka, itp.) pomiędzy rękami użytkownika. Gdy obiekt jest już gotowy, wypuszcza się go z rąk w stronę przeciwnika z zadziwiającą prędkością. Po czym forma rozszerza się i otacza cel. Następnie użytkownik może manipulować budową cząsteczkową przeciwnika.

Techniki Uwolnienia Pyłu wymagają określonego czasu na przygotowanie i użycie co umożliwia przeciwnikowi przedwczesne zaatakowanie i wstrzymanie wykonywania techniki. Ręce mają kluczową rolę przy używaniu technik tego elementu co pozwala przeciwnikowi wykonać odpowiednie działania i z łatwością utrudnić wykonywanie technik.

Ciekawostki

  • Techniki Uwolnienia Pyłu prawdopodobnie nie są genetyczne, gdyż Ōnoki stwierdził, że mógł przekazać mu wiedzę na ten temat.