Fandom

Naruto Wiki

Uwolnienie Wiatru: Pocisk Ropuszego Oleju

3994strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Uwolnienie Wiatru Pocisk Ropuszego Oleju.png

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Dane

Klasyfikacja Jutsu Współpracy, Ninjutsu
Typ Ikona Natury Wiatru.svg Uwolnienie Wiatru
Klasa Ofensywna
Zasięg Dowolny
Pieczęci ręczne Baran

Inne Jutsu

Użytkownicy

Technika Uwolnienie Wiatru: Pocisk Ropuszego Oleju jest podwójną zsynchronizowaną kombinacją żywiołową powstającą we współpracy między Naruto i Gamatatsu. Jest to udoskonalenie techniki Pocisku Ropuszego Oleju, wykorzystujące naturę wiatru, w praktyce podobne do Uwolnienia Wody: Wodny Pistolet.

W celu przygotowania techniki Naruto staje za lub na Gamatatsu, formując swą czakrę wiatru, podczas gdy Gamatatsu kształtuje swoją czakrę, trzymając olej w ustach. Kiedy atak jest gotowy do wykonania, Naruto daje Gamatatsu znak do wyrzucenia oleju z ust, połączonego z czakrą wiatru, którą Uzumaki przesyła Gamatatsu, w wyniku czego powstaje potężny i szybki strumień ropuszego oleju, rozszerzający się, by pokryć większy teren, wciąż jednak utrzymując potężną siłę uderzeniową z powodu wietrznej czakry.

To jutsu zostało stworzone dla techniki Gamakichiego: Uwolnienie Ognia: Płomienny Pocisk, w połączeniu z którym powstaje Uwolnienie Wiatru: Płomienny Pocisk Ropuszego Oleju.

Ciekawostki

  • To jutsu nie zostało oficjalnie nazwane, jednak na podstawie nazw technik Pocisku Ropuszego Oleju oraz Uwolnienia Wiatru: Płomienny Pocisk Ropuszego Oleju można określić z dużym prawdopodobieństwem, że japońska nazwa brzmiałaby 風遁・蝦蟇油弾 (Fūton: Gamayudan).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki